שיווק ופרסום באינסטגרם

כל קמפיין שיווקי מצריך צוות הפקה וצלם מקצועי, על מנת להפיק את התמונות והסרטונים הטובים ביותר, שיציגו את המותג בצורה האולטימטיבית. אבל כמה עסקים אתם מכירים שמסוגלים לממן הפקה מקצועית לכל תמונה ותמונה?

ובכן, לרוב העסקים אין תקציב להפקה מקצועית (מה גם שרוב העסקים בכלל לא מנהלים תקציב, אבל זה נושא למאמר אחר), ולכן אינסטגרם ואפליקציות נוספות מעניקות כלים לעיצוב ועריכת המדיה בצורה מהירה ונגישה.
כיום ניתן להעלות לאינסטגרם מדיות שלא נעשו על ידי באופן מקצועי ולהחיל עליהן אפקטים מיוחדים, פונקציות אשר הועתקו לאפשרויות העריכה במכשירים הניידים ואפליקציות נוספות.

האפקטים אותם ניתן ליישם מקנים את השפה הייחודית לפלטפורמה כך שהם חוסכים במשאבים ובעלויות של צילום מקצועי באופן משמעותי. מעבר לכך, מדיה "אמיתית" לעיתים בעלת ערך רב יותר מאשר מדיה מעוצבת יתר על המידה.
לכן, זה לא מפתיע ששיווק ופרסום באינסטגרם זו אסטרטגיה שיווקית שהפכה למועדפת על עסקים רבים.
אולם כדי שהיא תעבוד, יש צורך בגיוס של עוקבים, יצירת תוכן איכותי וייחודי והבנה של אופן הפעולה בפלטפורמה הזו. זה לא פשוט בכלל.

אינסטגרם – רקע כללי 

אינסטגרם זוהי פלטפורמה אשר מאפשרת למשתמשים להעלות מדיה לכמה אזורים שונים: הפיד הוותיק, הסטוריז שכבשו את הרשת, ה-IGTV הטלוויזיה של אינסטגרם והרילס שהגיע לשכונה להתחרות עם טיקטוק.
ניתן למצוא מגוון אפשרויות גרפיות שמשתלבות באפליקציה, איתן ניתן ליצור אפקטים מיוחדים, כמו גם את הצורך ליצור מעורבות עם פרופילים של מובילי דעת קהל, קולגות ולקוחות.
היות ועסקים רבים הבינו את הפוטנציאל השיווקי הטמון באינסטגרם, כיום משווקים בה עסקים רבים קטנים כגדולים.

אפליקציות מומלצות לעריכה: 

facetune – הלבנת הרקע, דיטיילס, רישייפים, החלקה, דגימת צבע, שיפור תאורה
snapseed – מגוון של אפשרויות עריכה נהדרות! חינמית.
TouchRetouch – למחיקת קווים ועצמים בלתי מזוהים.
vsco – פילטרים נהדרים ואפשרויות עריכה נוספות. 
squaready – הוספת מסגרת לבנה.
squareadyvideo – הוספת מסגרת לבנה לוידאו
vivavideo – עריכת וידאו – תוכנה מצוינת!

אפליקציות מומלצות לתכנון: UNUM, planoly, later, preview.

עוקבים הם תנאי חשוב להצלחתה של אסטרטגיית שיווק ופרסום באינסטגרם

על מנת להצליח וכדי שכל תהליך של שיווק ופרסום באינסטגרם יפיק את התוצאות הרצויות ויגיע לקהל היעד הפוטנציאלי, יש לטפח קהל עוקבים רחב.
כדי לעשות זאת, יש להיות פעילים ברשת, לקשר את הפרופיל לכל הפלטפורמות האחרות, להשתמש בהאשטגים רלוונטיים, וכן לעקוב אחר משתמשים אחרים ולהגיב על הפוסטים שהם מעלים. או במילים אחרות – לייצר עניין.

פרופיל עסקי אפקטיבי – מהו?

על מנת להפוך לרלוונטיים, זה לא מספיק לפתוח בפרופיל עסקי ולחכות שיצבור תאוצה אלא שיש להשקיע, להעלות מדיה איכותית, לקשר אותה למקומות הנכונים ולהיות זמינים באופן מרבי לקהל העוקבים שלכם. אסור לשכוח שרשתות חברתיות מאפשרות לעסקים להיות הרבה יותר נגישים לקהל הלקוחות ולכן יש לדאוג שנגישות זו תבוא לכדי ביטוי.

לשיווק ופרסום באינסטגרם ישנם יתרונות רבים, במיוחד מאז שפייסבוק דוחפת את הפלטפורמה לקצה מבחינת פיתוח פיצ'רים ויכולות.
כדי להצליח יש לנצל את ההזדמנות בצורה נכונה, להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן בכל האפשרויות שלאינסטגרם יש להציע על מנת לנצל את האפיק השיווקי הזה בצורה נכונה.
דוגמה לכך היא יכולת הפרסום הממומן באינסטגרם דרך ממשק הפרסום בפייסבוק, תוך שילוב של החנויות שנפתחו בספטמבר 2020 לקהל הרחב.

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר.

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות.
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן