סופרפייס שיווק לעסקים

סקירת חדשות בעולם השיווק והדיגיטל 20.7.21

היי חברים, מקווה שהתחלתם להרגיש את חופשת הקיץ בעסק ובבית, אני כבר מתכנן את חופשת אוגוסט ☀️
כרגיל אתם מוזמנים לפנות ולהתייעץ, ועד שנשוחח מוזמנים לקרוא סקירה של כמה חדשות בעולם השיווק והדיגיטל.

אבטחת חשבונות חברתיים – איך עוד לא הגדרתם?

אני חושב שזה אחד העדכונים שעוברים בכל סקירה שאני שולח.
הפלטפורמות מעניקות כלי אבטחה מתקדמים לחשבונות שלכם, הבעיה היא שלנו הגולשים, לרוב, פחות אכפת.

זה כבר לא האינסטגרם שהכרתם

אדם מוסרי, מנכ״ל אינסטגרם, בראיון שמצייר את העתיד של אינסטגרם – פלטפורמת סרטונים קצרים (סטוריז ורילס) וארוכים (IGTV) ובכך להתחרות באופן ישיר ב-2 פלטפורמות הוידאו שמאיימות עליה: יוטיוב וטיקטוק.
מעבר לכך, הוא מסביר איך עובד האלגוריתם בפיד, סטוריז, אקספלור ורילס, חשיפת התכנים מה מומלץ ומה לא. קחו לכם 10 דק' של צפייה משמעותית.
לצפייה בסרטון המקורי.
תרגום של הוידאו בבלוג המצוין של טל סעדון לאלו שמעדיפים לקרוא.

פרסום ממומן באינסטרם רילס

המקום הלוהט החדש של אינסטגרם שדחק את הפיד לשוליים מציג את האפשרות לפרסום ממומן – שבהערכה אישית יקבל תיעדוף משמעותי מאשר המיקומים האחרים.
לסקירה של אינסטגרם.

כלים חדשים לניהול קהילות פייסבוק

פייסבוק השיקה כלים חדשים למנהלי קבוצות, רבים מהם כבר זמינים אצלנו ומאוד מקצרים ומייעלים את זמן ניהול הקהילה.
לסקירה של פייסבוק.
עדכון נוסף הוא סימון מומחי תוכן ומקצוע מובילים בקהילה.

יוטיוב שורטס – הרי כולם חייבים לעשות טיק טוק

יוטיוב שורטס – שירות יצירת סרטונים קצרים והתשובה של גוגל לטיקטוק הגיע ישראל.

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר.

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות.
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?