עדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי 14.6.20

מאז 2010 שגרת העבודה שלי כוללת זמן למידה. כולנו יודעים שעולם השיווק הדיגיטלי מתקדם ומתפתח, כדי להישאר מעודכן אני מקדיש כ-15% מזמן העבודה שלי ללמידה באמצעות בלוגים של חברות הדיגיטל, מאמרים, שאלות שעולות בקבוצות הוואטסאפ שלי, בקבוצות פייסבוק מקצועיות ובהרצאות ומפגשים.

גיבוי תמונות פרופיל הפייסבוק האישי בתמונות גוגל

בתחילת החודש פייסבוק השיקה את שירות גיבוי התמונות שלכם לשירות תמונות גוגל. השירות 'כלי העברת התמונות – Facebook transfer tool' יאפשר לכם להעביר את התמונות והסרטונים שלכם לשירות המוכר של גוגל.

תוכלו להיכנס לשירות דרך הקישור הזה ומשם להגדיר את העברת התמונות או הסרטונים שלכם (כל מדיה בנפרד) לשירות התמונות של גוגל.

יש לציין שבפייסבוק קיים כבר שנים כלי שמאפשר לכם להוריד את כל המידע שלכם כולל תמונות, סרטונים, סטטוסים ושאר מידע ישירות מפייסבוק למחשב שלכם.

את הורדת הנתונים אפשר לבצע בקישור הזה.

לינקדאין רימרקטינג

נכון שזה נשמע קצת מוזר? פשוט לא התרגלנו שלינקדאין מאפשרת שימוש ביכולות הרימרקטינג המופלאות. רימרקטינג בעולם השיווק הדיגיטלי מתייחס ליכולת "לצבוע" גולשים שביצעו פעולה מסויימת באתר או באחת הפלטפורמות החברתיות ולפרסם אליהם כקהל יעד מוגדר מסרים שיווקיים בפרסום לרוב ממומן.

גוגל ופייסבוק כבר מזמן מאפשרות רימרקטינג ברמות שונות, והפעם תורה של לינקדאין לצעוד לעבר הקידמה הדיגיטלית ולאפשר "צביעת" גולשים לרימרקטינג מתוך אלו שצפייה בחלק מוידאו (בהעלאה ישירה לדף הלינקדאין העסקי) או עד סופו (25%, 50%, 75% או 100%). בנוסף גם גולשים שפתחו טופס לידים של לינקדאין או אפילו רק פתחו אותו יוכלו להיות מטורגטים מחדש.

וואטסאפ ביזנס – אם אתם לא שם, למה אתם מחכים?

כבר רבות דיברתי על האפליקציה העסקית של וואטסאפ. אם אתם עדיין לא שם, אני מזמין אתכם למפגש נטוורקינג אונליין שם ארצה על השימוש באפליקצייה בשירות ושיווק העסק שלכם.
פרטים על המפגש תוכלו לקרוא באיוונט הפייסבוק.

יוזמה לקידום בשפה שיוויונית

מי מכם לא נתקל בקושי בניסוח טקסט מותאם לשני המינים? ישנם כמה פתרונות לבעיה הזו השפה העברית:

  1. כתיבה בלשון זכר יחיד – קהל הנשים לא מקבל תוכן שמותאם אליו אישית
  2. כתיבה בלשון נקבה יחיד – לרוב קורה כאשר קהל היעד הוא ברובו או כולו נשים, במצב זה קהל הגברים לא מקבל תוכן שמותאם אישית.
  3. כתיבה בלשון רבים – קהל הקוראים לא מרגיש פנייה אישית אליו.
  4. כתיבה בלשון יחיד באופן שפונה לשני המינים – אתגר לשוני לא פשוט שמצריך פתלתלות (איזו מילה נפלאה זו!) בנבכי השפה העברית.

אז מה עושים? יוזמה נפלאה בהקשר זה נמצאת בדף הפייסבוק דברו אלינו שם תוכלו למצוא דוגמאות לכאן ולכאן בשימוש בשפה מגדרית נכונה יותר או פחות. בתחילת הדף ננעץ פוסט חשוב עם מדריך חינמי בשם 'לכתוב לכולםן' לכתיבה שיוויונית וניטרלית מגדרית.בהצלחה לכםן!

לסיום – וידוי: אני מכור לד"ר חיים שפירא!

את ד"ר חיים שפירא הכרתי איפשהו לפני 15 שנה בהרצאה שרצה לה באינטרנט, שם הוא שבה את ליבי ביכולת שלו לנהל הרצאה על נושא מסויים, לדבר על העולמות של פו הדב, עליסה בארץ הפלאות, הקוסם מארץ עוץ, הנסיך הקטן וסוללת הפסיכולוגים והפילוסופים הגדולים בעולם – וללא שום קשר לנושא ההרצאה לגרום למאזין להישאר פעור פה ומלא קסם בלב.
כמו רבים מאיתנו, בימים אלו הוא רץ בסדרת הרצאות ובהרצאה הקרובה בנושא "פסיכולוגיה של קבלת החלטות' במסגרת פעילויות think&drink תוכלו ליהנות מפניני לשונו של הדוקטור.

פרטים באיוונט הפייסבוק.

תמשיכו להשקיע זמן למידה גם בעסק שלכם ובשיווק שלו, כך תקבלו תחושת שליטה על אינספור אפשרויות ואפיקי השיווק לעסק שלכם.

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר.

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות.
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן