עדכונים לפילוח מפורט במערכת הפרסום של פייסבוק / אינסטגרם

‏שוב פעם הם מתחילים. מאז ינואר 2022 מנהלי פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם קיבלו התראה על הסרת תחומי עניין מאפשרויות הפילוח. תחומי עניין אלו החלו לרדת באופן הדרגתי מאז ינואר וכפי הנראה עדיין ממשיכים להיות מוסרים מהמערכת. הסרת תחומי העניין היא כמובן לקהלים חדשים אך גם משפיעה על קהלים קיימים.

השבוע פייסבוק הפכה את ההתראה בנושא מעדכון לטיפול לפסילה של קהלים בהם קיים שימוש בתחומי עניין אלו. מנהלי המודעות נצבעו בפס אדום בחלק העליון שלהם, ומי שהתעלם עד כה נאלץ לטפל בנושא מיידית.

מתוך העדכון של פייסבוק: "החל מ-19 בינואר 2022, נסיר חלק מאפשרויות הפילוח המפורט משום שהן לא נמצאות בשימוש נרחב, משום שהן חופפות לאפשרויות אחרות או שהן מפורטות מדי, או משום שהן קשורות לנושאים שעשויים להיתפס בתור נושאים רגישים, כגון אפשרויות פילוח המתייחסות למטרות, לארגונים או לדמויות ציבוריות והקשורות לבריאות, לגזע או למוצא אתני, לשיוך פוליטי, לדת או לנטייה מינית.

סדרות מודעות קיימות עם אפשרויות פילוח המושפעות משינוי זה ימשיכו לפעול עד 17 במרץ 2022, אך ייתכן שיהיה צורך לעדכן את אפשרויות הפילוח שבחרתם. לאחר תאריך זה, ייתכן שהפעילות של סדרות מודעות מושפעות תושהה כדי למנוע הצגה שגויה, במקרה שאפשרויות הפילוח המושפעות משמשות למטרות אי-הכללה. אפשרויות פילוח מושפעות יוסרו אוטומטית אם הן נמצאות בשימוש למטרות הכללה. נספק המלצות פילוח חלופיות בתוך 'מנהל המודעות' במידת האפשר.

פייסבוק מציעה למפרסמים מספר אפשרויות להתמודד עם הנושא. חלקן מוכרות לכולם: טיפוח ושימוש בקהלים מותאמים אישית (חמים), עליהם ניתן לבנות קהלים דומים פשוטים או מבוססי המרות ברמה איכותית יותר.
התייחסות נוספת של פייסבוק היא בכלי הרחבת הקהל שמוצע בעת הגדרת סדרת המודעות. בהקשר זה ישנה גישה שכבר לא מעט שנים רווחת בין אנשי הדיגיטל – תן לפייסבוק לעשות את העבודה; תגדיר גיל רחב, אזור רחב, אל תוסיף מאפיינים – ופייסבוק ימצאו לך את הקהל. ניסיתי מספר פעמים, התוצאות היו בין הצלחות טובות לכשלונות מפוארים. הכלי החדש יחסית של הרחבת קהל אמור להיות שכלול של האלגוריתם, גם עליו עד כה הדעות חלוקות. כמו שנאמר – נסו ותהנו.

המידע המלא מטעם פייסבוק כאן בקישור > https://business.facebook.com/business/help/458835214668072
(זמין בכל השפות לפי שפת ממשק פייסבוק שלכם)

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר.

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות.
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן