הסיפור של אלעד דוד

טוב, אלעד זה לא סיפור סטנדרטי על לקוח – נותן שירות. את אלעד הכרתי עוד מתקופת ההסעות המשותפות אי שם ב-2006 בחברת פרטנר, שם היינו מנהלי שירות לקוחות. היסטוריה.

מאז יצאנו למועדונים, דיברנו על נשים וגברים וכל מה שביניהם, עברנו יחד תהפוכות חיים וקריירה, ועדיין עוברים.

לכן כאשר אלעד בחר להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי זה היה עבורי טבעי ביותר ללוות אותו.
הרבה לפני שאנחנו קולגות, החברות ביננו היתה ותישאר עוד הרבה שנים. קצרה היריעה מלספר על 15 שנות היכרות.

אלעד דוד, אמן בנפשו, מנהל דיגיטל ואבא למיקה – SuperFace שיווק לעסקים

הנה מה שלאלעד היה לומר על הסיפור שלנו:

"את שמי אני מכיר בערך אי שם משנת 2006. הכרנו דרך חברים משותפים כאשר שנינו עדיין שכירים. השנים חלפו וכל אחד היה בשלו.

ואז, אי שם בשנת 2015, כאשר ניהלתי עסק אחר כשכיר, טיפלתי בין יתר הדברים בשיווק, נתקלתי בקשיים ובחוסר היכרות עמוקה עם מערכת הפרסום של פייסבוק.

לאחר בירור קצר, שמעתי ששמי עוסק בתחום ופניתי אליו. הייתי בטוח שאני צריך רק כשעת הדרכה, אבל כשישבתי אצלו בפגישה הראשונה הבנתי כמה כאיש שיווק, אפילו כשכיר, אני מחויב להכיר את המערכת לעומק.

נפגשתי איתו לסדנה ראשונה שנתנה לי המון מידע, וכבר אחריה יכולתי להתחיל לבצע את העבודה שלי טוב יותר. מכיוון שהיה לי חשוב להעמיק בידע, המשכתי להיפגש עם שמי אחת לתקופה וזאת לצד ליווי טלפוני, הדרכה וייעוץ.

בשלב בו עזבתי את העבודה שלי כשכיר, כבר היה לי ידע כה רב, שאפילו שמי לא הבין למה אני לא פותח עסק ועושה קידום עבור אחרים. ואכן, פתחתי עסק, בעצתו הצטרפתי לארגון נטוורקינג ואט אט הלקוחות התחילו להגיע.

מכיוון שלכל לקוח האופי העסקי והשיווקי שלו ומכיוון שרציתי להמשיך ולהתמקצע, המשכתי להיעזר בליווי של שמי. לשמחתי, לימים, אפילו עבדנו על לקוחות משותפים. 
ידעתי על שמי שהוא טיפוס מאוד קפדן, ושאם הוא מוכן לעבוד איתי על לקוח משותף, כנראה שהגעתי לרמה מקצועית טובה מאוד. הדבר הזה נתן לי את הכוח לדחוף את עצמי קדימה, להתחיל לעבוד עם לקוחות גדולים יותר, לעדכן את המחירים שגביתי באותם ימים, ואפילו להתחיל להעביר הרצאות בתחום השיווק.

כל השנים האלו ולאורך כל פעילותי המקצועית, אני מרגיש חופשי להתייעץ עם שמי.

גם כמי שכבר שנים בתחום, חשוב לי, לא פעם ולא פעמיים, לשמוע את דעתו של מישהו שנמצא מחוץ לעסק שלי, אדם אובייקטיבי שיהיה מסוגל ללוות אותי ולייעץ לי בצורה כנה, חברית ועסקית שמקדמת אותי תמיד בצעדי ענק, ושמי הוא לחלוטין הכתובת לכל אלו."

אלעד, יוני 2021.

אלעד דוד, אמן בנפשו, מנהל דיגיטל ואבא למיקה – SuperFace שיווק לעסקים

בשנתיים האחרונות אלעד הקים יוזמה חברתית חדש לקידום המודעות לאימוץ בעלי חיים לאחר שאימץ את מיקה הפינצ'רית ב-2014. המותג Mika Georgia פועל ברשת ומשווק מוצרי אופנה בארץ ובחו"ל ומקדם את היוזמה הנפלאה. ביולי 2021 אלעד עשה לי מערוף של כבוד והשיק דגם בהשארת סופרמן 🙂

אלעד היקר, גם אם לעיתים האופק לוטה בערפל, הוא עדיין ממתין לך בציפייה. כאן עבורך להמשך.

שמי

ואנחנו - האם יהיה לנו סיפור משותף?

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר 054-4573435

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות,
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן