מאחורי הגלימה

מאחורי הגלימה
ההתחלה
הדרך לעצמאות
צומת דרכים
מאז ועד היום
הדרך קדימה
ומה איתכם?

היי, הגעתם עד לכאן כדי לקרוא עלי? מחמיא לי 🦸🏻‍♂️

כמומחה בעולם השיווק, אני יודע שישנן אינספור דרכים לספר את הסיפור שלך, זה תמיד אתגר לא פשוט.

אז… שנתחיל?

קוראים לי שָמִי אוסטרובסקי
ו-SuperFace זה מימוש החלום שלי.
כן – ממש ככה.

את האמת, שכמו הרבה דברים טובים בחיי, גם לעולם השיווק העסקי התגלגלה דרכי במקרה.

ב-2010 יצאתי לדרך עצמאית ופתחתי עסק לחיסכון בשירותי הסלולר לעסקים. זה היה עסק עם פוטנציאל עסקי מעולה במיוחד לאור מהפכת הסלולר באותה תקופה, אבל כמו אצל רוב העסקים החדשים – הלקוחות לא עמדו בתור.

באותה תקופה התחתנתי עם שירי, עזבנו את תל אביב שכל כך אהבתי, ובלית ברירה (והכנסה) עבדתי בעוד שתי עבודות כעצמאי. זו הייתה עבורי תקופה שהיוותה יותר מתמיד בית ספר לעסקים.

ביסודי ובתיכון הייתי תלמיד די גרוע (אבל אהוב על המורים!) והנה פתאום מצאתי את עצמי לומד ללא הרף ובהנאה רבה אינספור ערוצי ושיטות שיווק מכל מנטור בארץ ובעיקר בחו"ל.

לא ידעתי מאיפה להתחיל, אז למדתי ועשיתי הכל במקביל; בניית אתרים, קידום ממומן ואורגני בגוגל, קופירייטינג וכתיבה שיווקית, מיקרו-קופי, בניית ואופטימיזציה של דפי נחיתה וכמובן – קידום בפייסבוק, אינסטגרם ובשאר המדיות החברתיות שפעלו בישראל באותה תקופה (מאז ועד היום). 

2010יוני

ב-2013 העסק נסגר, ועמדתי שוב בפני צומת דרכים מקצועי. כל תחום שיווקי שלמדתי צמח והפך להיות מקצוע בפני עצמו.

הייתי צריך לבחור עולם מקצועי מדויק יותר מ'שיווק דיגיטלי' והחלטתי למקד ולהעמיק את המומחיות שלי במדיות החברתיות – פייסבוק ואינסטגרם בעיקר.

לאורך חיי העסק ניהלתי תהליך של מיקוד עסקי ושיווקי, הושק המיתוג החדש SuperFace ופיתחתי שירותים ומוצרים חדשים ללא הרף – קורסים, סדנאות, ייעוץ וליווי שיווקי ועוד הרבה מעבר. 

2013ינואר

מאז חלפו כבר כמה שנים, הרשתות החברתיות הפכו לזירה מרכזית וכמעט קריטית בעולם השיווק.
הן הפכו לכלי עבודה אפקטיבי וחשוב כדי להגיע לקהל היעד, ליצור ולנהל מערכות יחסים עם הגולשים.

העסק שלי המשיך לצמוח משנה לשנה, למדתי להכיר עולמות שיווק חדשים ולהגיע למצב ש-100% מהלקוחות שלי מגיעים מפה לאוזן.

זה לא אומר שהפסקתי לשווק.
המשכתי ליצור תוכן, לשווק בערוצי דיגיטל מגוונים ולמדתי להקדיש משאבים גם לשיווק פרונטלי – לא פחות חשוב מהדיגיטל.

במקביל מצאתי הרבה ערך בעולם ההתנדבות. במסגרת לימודי הבודהיזם שלי הצטרפתי לתוכנית 'שותפים למסע' שמלווה אנשים במצבי חיים קשים. התמניתי לחבר ועד מייסד בעמותה ובהנאה רבה התחלתי לנהל את מערך השיווק כולו בהתנדבות.

2020קורונה

בין אם זה הרו"ח האלוף שלי או שיחות מזדמנות עם לקוחות וקולגות ששואלים אותי: "אז מה עוד? מה הלאה?" – אני עונה לכולם את אותה התשובה: טוב לי ככה.

לא רוצה לגדול לסוכנות דיגיטל, לא רוצה עובדים, לא רוצה אינסוף פעילות ולקוחות. אני כן רוצה (ומשתדל ליישם) לסיים לעבוד ב-17 בערב, לא לעבוד בלילות / סופי שבוע / חגים, להקדיש זמן למשפחה ולעצמי.

אמרו שתקופת הקורונה היא זמן מצוין לעבוד על פיתוח העסק. האתר הזה ברובו נכתב בתקופה סוערת מלאת שינויים זו.

מצאתי את עצמי מבלה יותר זמן עם הבנות, מתמכר לחוג קרמיקה, ישן צהריים מדי פעם – ועדיין עובד בהדרכות וסדנאות גם באונליין, מלווה ומייעץ לעצמאים בעולמות השיווק וממשיך לנהל את חלק מהקמפיינים ששורדים וצומחים בתקופה הזו.

אני משוחח עם עשרות עסקים בשבוע, שומע על אלו שצמחו ואלו שנפגעו מהמצב. אמנם בתקופה הזו העסק שלי לא צמח, אבל מצאתי הרבה הנאה ושלווה. 

2021
0

כמה פעמים עדכנתם את ה"אודות" באתר שלכם?
וככה פתאום שנתיים אחרי סיום בניית האתר, מצאתי את עצמי קורא את העמוד הזה שוב. ואוו! אני מרשה לכם לחזור (רק לרגעׂׂ) לדף האודות באתר שלכם ולבדוק – האם הוא משקף אתכם היום?

מאז סגרי הקורונה עברו הרבה מסיכות מיותרות בהררי הזבל העולמי, וגם העסק שלי לבש צורה חדשה.
תקופת הקורונה איפשרה לי להקדיש זמן רב לעמותת שותפים למסע בה אני מתנדב ועובד.
ופתאום, מתוך זרעים שצנחו על הקרקע לאורך הזמן, החלו לפרוח ניצנים חדשים.

באוקטובר 2021 יצרה איתי קשר מוריה רוזנברג, מנכלית העמותה 'המרכז לחינוך קשוב ואכפתי' להתייעצות על קמפיין פייסבוק.
אחרי 30 דק' שיחה ידעתי שלושה דברים בוודאות:
~ העמותה עושה עבודת קודש בהטמעת כלים פרקטיים של מיינדפולנס וחמלה לילדים במסגרות חינוך בכל הארץ.
~ שהם עושים את הטעות הקלאסית במצב שבו רוב הלידים לתוכניות העמותה מגיעים באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק.
~ שאני רוצה לעבוד עם מוריה!
יצאנו לדרך בפורמט רזה של ניהול קמפיינים, 3 חודשים אח"כ קיבלתי בכבוד רב את תפקיד מנהל השיווק של העמותה.
מאז, השותפות עם מייסדי העמותה, הוועד המנהל וכל הצוות המדהים הזה – נמצאים אצלי עמוק עמוק בלב.
מספיק עמוק שבקרוב אתחיל ללמוד בתוכנית מיינדפולנס וחמלה בשדה החינוכ טיפולי באוני' ת"א.
אבוי לי – אקדמיה.

בנובמבר 2022 יצרה איתי קשר רות רואי וינשטיין, מייסדת ונשיאת עמותת 'תעצומות – יש מקום לריפוי'.
אחרי 30 דק' שיחה עם רות ולירז (שמנהלת כמעט הכל בעמותה) ידעתי שלושה דברים בוודאות:
~ כזה כאוס של שיווק לא פגשתי הרבה זמן (לקח לי חודש של עבודת מחקר רק בשביל לאסוף את הנכסים הדיגיטליים ולקבל עליהם ניהול!).
~ אחרי עיסוק בעולמות של סוף הדרך, אובדן ואבל – הגיע הזמן גם לקצת ריפוי והחלמה.
~ שאני רוצה לעבוד עם רות ולירז!
ושוב יצאתי לדרך חדשה כמנהל השיווק בעמותה. שוב התאהבתי, בכולם.
ומאז, עולם הריפוי וההחלמה עם עוגני תודעה – תנועה – תזונה – תמיכה – תקווה מתחיל לחלחל לאיטו, כמו טיפות על סלע שלבסוף יבקעו את המעטפת הנוקשה ויחדרו לעומקו.

ובשנים האלו, נחשפתי לפעילות הענפה של עמותות בישראל, לאתגרים והזירות השונות, אני לוקח חלק בצוות ההיגוי של פורום מנהלי הדיגיטל בעמותות בישראל, מייעץ ומלווה עמותות בעולמות השיווק החברתי ומכיר אינספור אנשים שליבם מכוון לעשיית טוב בעולמנו.

מה אפשר לבקש יותר מזה?

טוב, אז הכרתם אותי כבר לא רע בכלל, ומה איתכם?

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי?
יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?  
יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר 054-4573435.
מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות,
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן