שיווק ופרסום באינסטגרם

כל קמפיין שיווקי מצריך צוות הפקה וצלם מקצועי, על מנת להפיק את התמונות הטובות ביותר, שיציגו את המותג בצורה האולטימטיבית. ובכן, כמה עסקים אתם מכירים שמסוגלים לממן הפקה מקצועית לכל תמונה ותמונה? ובכן, לא לכל עסק התקציב להפקה מקצועית (למרות החשיבות הגבוהה לאיכות הוויזואלית של הקמפיין), ובכך השקת אפליקציית האינסטגרם העניקה כלים לעיצוב ועריכת התמונות בצורה מהירה ונגישה. כיום ניתן להעלות לאינסטגרם צילומים שלא נעשו על ידי באופן מקצועי ולהחיל עליהן אפקטים מיוחדים, פונקציות אשר הועתקו לאפשרויות העריכה במכשירים הניידים ואפליקציות נוספות. האפקטים אותם ניתן ליישם מקנים טאץ' מקצועי ויוקרתי כך שהם חוסכים במשאבים ובעלויות של צילום מקצועי באופן משמעותי. מעבר לכך, תמונות "אמיתיות" לעיתים בעלות ערך רב יותר מאר תמונות מעוצבות יתר על המידה, ועל כן אין זה מפתיע ששיווק ופרסום באינסטגרם זו אסטרטגיה שיווקית שהפכה למועדפת על עסקים רבים. אולם כדי שהיא תעבוד, יש צורך בגיוס של עוקבים, יצירת תוכן איכותי וייחודי והבנה של אופן הפעולה בפלטפורמה הזו.

אינסטגרם - רקע כללי 

אינסטגרם זוהי אפליקצייה אשר מאפשרת למשתמשים להעלות תמונות או סרטוני וידאו קצרים וגם לשתף אותם דרך הרשתות החברתיות או דרך המייל, תוך העלאת פוסטים. ניתן למצוא מגוון אפשרויות גרפיות שמשתלבות באפליקציה, איתן ניתן ליצור אפקטים מיוחדים, כמו גם את האפשרות לעקוב אחר משתמשים אחרים ולהגיב לפוסטים ולתמונות שהם מעלים. היות ועסקים רבים הבינו את הפוטנציאל השיווקי הטמון באינסטגרם, כיום משווקים בה עסקים רבים קטנים כגדולים. אינסטגרם מעמידה לרשות המשתמשים בלוג עסקי המספק טיפים המלמדים כיצד לנהל פרופיל עסקי בצורה יעילה.

עוקבים הם תנאי חשוב להצלחתה של אסטרטגיית שיווק ופרסום באינסטגרם

על מנת להצליח וכדי שכל תהליך של שיווק ופרסום באינסטגרם יפיק את התוצאות הרצויות ויגיע לקהל היעד הפוטנציאלי, יש לטפח קהל עוקבים רחב. כדי לעשות זאת, יש להיות פעילים ברשת, לקשר את הדף העסקי לאתר האינטרנט, להשתמש בתגיות קליטות ופופולריות, וכן לעקוב אחר משתמשים אחרים ולהגיב על הפוסטים שהם מעלים. או במילים אחרות – לייצר עניין.

פרופיל עסקי אפקטיבי – מהו?
על מנת להפוך לרלוונטיים, אין זה מספיק לפתוח בפרופיל עסקי ולחכות שיצבור תאוצה אלא שיש להשקיע, להעלות תמונות איכותיות, לקשר אותן לעמודים הנכונים ולהיות זמינים באופן מרבי לקהל העוקבים שלכם. בל נשכח שרשתות חברתיות מאפשרות לעסקים להיות הרבה יותר נגישים לקהל הלקוחות ולכן יש לדאוג שנגישות זו תבוא לכדי ביטוי.

לשיווק ופרסום באינסטגרם ישנם יתרונות רבים, במיוחד לאחר שהאפליקציה נרכשה על ידי הרשת החברתית הגדולה פייסבוק, מה שפתח בפני עסקים חלון הזדמנויות. כדי להצליח יש לנצל את ההזדמנות בצורה נכונה, להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן בכל האפשרויות שלאינסטגרם יש להציע על מנת לנצל את האפיק השיווקי הזה בצורה כמה שיותר נכונה, דוגמה לכך היא יכולת הפרסום הממומן באינסטגרם שנפתחה בחודש אוקטובר 2015 דרך ממשק הפרסום בפייסבוק.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בנייד 054-4573435 או בכתובת מייל: Shami@SuperFace.co.il במטרה להתייעץ על קידום, שיווק ופרסום העסק שלכם באינסטגרם.
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: