שיווק ופרסום בטוויטר

Gay parade in Israel!! Have fun people":) " צייצה בר רפאלי בחשבון הטוויטר שלה  בזמן קיום מצעד הגאווה בתל אביב ומיד זכתה לציוצים ותגובות. עם הציפור הכחולה המפורסמת שמזוהה איתה, טוויטר הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמת המיקרו בלוגינג המובילה בעולם. אז מהי טוויטר ואיך היא יכולה לקדם את העסק שלכם? 

רשת חברתית טוויטר 

אנשים רבים שואלים את עצמם מה זה טוויטר? עפ"י ויקיפדיה טוויטר הינה רשת חברתית חינמית אשר מאפשרת משלוח של מסרונים קצרים מוגבלים עד 140 תווים. פעולה זו של שליחת מסרים קצרים מבוססת על הודעות הסמס מכונה מיקרו בלוגינג. טוויטר, כמו פייסבוק, מיועד לאנשים פרטיים ולעסקים, ובהתאם ניתן לפתוח בו שני סוגי חשבונות: אישי או עסקי. 

האם טוויטר תפס בישראל?

טוויטר כרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם, תופסת נהדר בארה"ב אבל בישראל נראה שהיא לא זוכה לאותן התשואות. אחת הסיבות המרכזיות היא שאנחנו כישראלים אוהבים לשתף והרבה, וטוויטר הרי מגבילה את השיתוף ל- 140 תווים. יחד עם זאת, נסייג ונאמר שעדיין ישנו פוטנציאל משתמשים גבוה בטוויטר בקרב קהלים מסומים ולעסקים בפרט כדאי לנצל את הפלטפורמה הזו, כפי שנראה בהמשך.

אז מה עושים ברשת חברתית טוויטר ואיך זה עובד?

עם ההרשמה לטוויטר ניתן לשלוח מסרונים קצרים, מה שמכונה "ציוץ" ועונה לשאלה הבסיסית "מה אתה עושה עכשיו?". ניתן לעקוב אחריי אנשים שמוצאים חן בעיניכם ולא צריך לחכות שהם יאשרו אתכם כחברים: עצם המעקב מקנה לכם גישה לכל המסרים שלהם על הפיד. אהבתם ציוץ שלהם? אפשר לעשות לו "רטוויט" (Retweet) כלומר לצייץ אותו מחדש. מיותר לציין שניתן להעלות תמונות, קישורים ווידאו – איך לא?
טוויטר לעסקים
כאמור, בטוויטר ניתן להפעיל חשובות עסקיים, מעסקים קטנים ועד מותגים גדולים. שיווק בטוויטר הוא כלי רב עוצמה משום שהבסיס שלו הוא של רשת חברתית: יצירת מערכת יחסים עם הגולשים על ידי שיתוף של תכנים בעלי ערך. כך, אתם יכולים לגעת בקהל היעד שלכם, ואם הם יאהבו את זה הם יטרחו להעביר את זה הלאה- לרטווט.
מהו פרופיל עסקי יעיל בטוויטר?
פרופיל עסקי יעיל הוא כזה שדואג לעדכן את קהל העוקבים שלו באופן תדיר במסרים איכותיים ורלוונטיים: תמונות באיכות גבוהה, קישורים רלוונטיים, עדכונים על מבצעים. חשוב לשמור על קצב הציוצים כי הקהל שלכם מתרגל לקצב מסוים. ותמיד לזכור להעניק יחס אישי: מענה לכל שאלה שעולה מצד הגולשים.
קמפיינים פרסומיים ושיווקיים בטוויטר
טוויטר כרשת חברתית מאפשרת פרסום ממומן. פרסום בטוויטר מתחלק לשלושה סוגים: ציוצים ממומנים, טרנדים ממומנים וחשבונות ממומנים. ניתן לממן ציוץ שלכם כך שיופיע או על הפיד של המשתמש או בתוצאות החיפוש והעלות היא רק לפי מעורבות המשתמשים (ריטוויט, תגובה וכו'). טרנדים ממומנים נחשבים כנושאי שיחה מובילים בסמוך לציר הזמן של המשתמש. בחשבונות ממומנים הכוונה היא שעסקים יכולים להגיע לחשבונות של עוקבים אשר דומים לשלהם וכך להגדיל את המאגר שלהם.

לקוחות 'SuperFace מדיה חברתית לעסקים' מסתייעים בשירותי שיווק ופרסום בטוויטר עפ"י דרישה וצורך. לפרטים ולמידע נוסף אתם מוזמנים להתקשר 054-4573435 או לפנות במייל Shami@SuperFace.co.il

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: