פרסום בלינקדאין

לינקדאין - הרשת החברתית המובילה בעולם לקשירת קשרים מקצועיים ועסקיים ברשת האינטרנט. מעבר להיותה רשת עסקית מובילה, לינקדאין נחשבת באחת הרשתות החברתיות המובילות בעולם וגם בישראל נודעה לה הצלחה מרשימה. אז מהי לינקדאין ואיך היא יכולה לתרום לעסקים שלכם? אנסה לגעת בתמצית הדברים במאמר הבא.

מהי רשת חברתית לינקדאין?

לינקדאין היא רשת חברתית אשר נועדה להרחיב את מאגר הקשרים שלכם בעיקר למטרות עסקיות ומקצועיות. כל הרעיון מתבסס על כך שלמעשה כל אחד מאתנו מכיר מישהו שמכיר מישהו אחר וכן הלאה, אשר יכול לתרום לאדם שאנו מכירים. לינקדאין מאפשרת לפתוח פרופיל ובו להציג את כל הניסיון והרזומה המקצועי שלכם וככזו טובה לחיפוש ספקים ונותני שירות, חיפוש עובדים, איתור משרה ויצירת הפניות. 

כיצד משתמשים בלינקדאין?

כמו כל רשת חברתית, גם בלינקדאין עוברים תהליך הרשמה פשוט וחינמי. לאחר מכן יוצרים פרופיל אישי. הפרופיל האישי מכוון למטרות עסקיות והאו מאוד מזכיר קובץ של קורות חיים, לכן מומלץ להשקיע בו. יש לפרט ניסיון מקצועי, מקומות עבודה ושנים, כמו גם מוסדות לימוד. חשוב לצרף תמונת פרופיל מייצגת ושורת כותרת (שהיא בבחינת הסלוגן האישי שלכם). לאחר מכן יוצרים את רשת הקשרים: הרשת בנויה לפי דרגות קשרים. מי שתזמינו נחשבים לדרגת אנשי הקשר הראשונה; אנשי הקשר שלהם שתזמינו נחשבים לדרגה שנייה וכן הלאה. ניתן גם להצטרף לקבוצות רלוונטיות בתחומי הפעילות שלכם.

לינקדאין למחפשי עבודה

מעסיקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל אשר טמון בלינקדאין למועמדים פוטנציאלים על כן הם מאתרים אותם באמצעותה ומקצרים את תהליך הגיוס. מהצד השני, מחפשי העבודה עצמם יכולים לפנות למעסיקים המגייסים ישירות בצורה רשמית ומכובדת, תוך שליחת קורות חיים ותקציר פנייה.

לינקדאין לעסקים

לינקדאין לעסקים הוא כלי נהדר. ניתן להגדיר דרכו עמוד עסקי של בית העסק / החברה ובו להוסיף תקציר אודות הפעילות העסקית, התמחות, סוגי שירותים ומוצרים והמלצות. בפרט בתחומי התמחות ניתן להוסיף אותם בהתאם למילות מפתח מבוקשות על ידי גוגל, דבר אשר תורם להגברת הנוכחות של בית העסק ברשת. שיווק בלינקדאין מתקיים דרך שתי פונקציות עיקריות: פרסום עדכונים מאת הפרופיל הפרטי והעמוד העסקי (בדומה לסטטוסים בפייסבוק) וחברות בקבוצות מקצועיות ועסקיות רלוונטיות. באמצעות אלה ניתן להתעדכן בשינויים בתחום שלכם, ליצור שיתופי פעולה ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים.
פרסום בלינקדאין
בלינקדאין כמובן ניתן גם לפרסם באמצעות יצירת קמפיינים ממומנים הפועלים במודל תמחור לפי חשיפות או לפי קליקים. ניתן ליצור מודעות טקסט משולבות עם תמונה או וידאו וכמובן גם באנרים. היתרון של פרסום בלינקדאין הוא שניתן להגיע לקהלי מטרה מדויקים של מומחים בתחומם, שלא תמיד ניתן להגיע אליהם דרך גוגל או פייסבוק. יחד עם זאת עלויות הפרסום יקרות משמעותית בהשוואה להן.
רשתות חברתיות לינקדאין SuperFace - לסיכום     
לינקדאין כרשת חברתית עסקית היא בעלת יתרונות רבים עבור מחפשי עבודה, מגייסים ובעלי עסקים. בפרט עבור בעלי עסקים היא יעילה ביצירת קשרים, שיתופי פעולה וגיוס לקוחות וניתן לפרסם בה בצורה מדויקת ובעלויות פרסום נמוכות בהשוואה לגוגל ופייסבוק.

ב-'SuperFace מדיה חברתית לעסקים' אני מעניק שירות של בניית פרופילים ועמודים עסקיים, וניהול פעילויות שיווק שוטפות. לפרטים מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-4573435 או במייל Shami@superFace.co.il

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: