שירותי העל

אתם יודעים למה אני כל כך נהנה מהעבודה שלי?
בעשור האחרון כל עסק הציב לי אתגר אחר, שונה מקודמיו.

נכון, ליוויתי עסקים מתחומים זהים או דומים, אבל עסק של מעצבת פנים אחת אינו זהה לעסק של האחרת, חברת השקעות נדל"ן אחת עובדת שונה לגמרי מהקולגה שלה.

כל עסק מביא איתו DNA מיוחד שמורכב מאנשים, יעדים עסקיים ומשאבים שונים ומגוונים.

האתגרים שהגיעו אלי, הביאו אותי לפתח מנעד רחב של מיומנויות ודרכים בהם יכולתי להיות בעל ערך לכל עסק, לסייע לכל מי שפנה אלי להתקדם צעד אחד או עשרה.

רוב בעלי העסקים שפונים אלי מגיעים עם אג'נדה זהה: תעשה לי קידום בפייסבוק כדי להביא לידים / מכירות.

זה לא כל כך פשוט ובעיקר – לא תמיד הדרך הנכונה ביותר לאותו העסק.

נתחיל מההתחלה

במסגרת 'SuperFace שיווק לעסקים' אני מעניק לעסקים מגוון רחב של שירותים החל מבניית אסטרטגיית שיווק עסקית, תוכניות שיווק במדיות חברתיות, דרך שלב ההוצאה לפועל באופן מדוייק ומחושב, על מנת להוביל את העסק שלכם במעלה הסולם העסקי והשיווקי.

הפעילות שלי ממוקדת ואפקטיבית, כדי למקסם את הפוטנציאל הטמון בעסק שלכם, באופן שיניב את התוצאות הטובות ביותר.

טוב, זה טקסט קצת שיווקי מדי, בתכלס – אני קשוב אליכם.

רגע לפני שנשוחח (או רגע אחרי) זה הזמן לחשוב לא על מה אתם רוצים – אלא מה יהיה נכון יותר לעסק שלכם.

פה למטה תוכלו לקרוא על האפשרויות שבאמצעותן אוכל לסייע לכם.

הניסיון שלי בשיווק - היתרון שלכם​

אלו הכלים שפיתחתי כדי לסייע לעסק שלכם להתפתח ולצמוח

ייעוץ
אסטרטגי

ייעוץ אסטרטגי עסקי ושיווקי

פגישות ייעוץ וליווי שיווקי ללא
מינימום שעות, הגבלות או
אותיות קטנות.
נפגשים, חושבים
ורצים קדימה.

תמיכה
שוטפת

הרשתות מתעדכנות ללא הרף ונכון להמשיך וללמוד.

הלמידה מתקיימת 1 על 1
בהתאמה לרמה ולצרכים
של העסק שלכם.

ניהול
קמפיינים

הקמת וניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק ואינסטגרם

יש לכם תקציב וראייה ארוכת
טווח בשיווק דיגטלי?
יש על מה לדבר,
זה הזמן שנשוחח.

קורסים והדרכות

יש לכם קבוצה שרוצה ללמוד?
בעלי מקצוע שמאוגדים?
צוות שיווק?
מדהים! אני אשמח להכיר
ולהנחות מעל 15 הרצאות
וסדנאות שונות
בעולם השיווק
לעסקים.

הכשרה
וליווי

אם אתם חושבים שניהול מדיה חברתית זה הכיוון המקצועי שלכם,
בואו נדבר ונבחן את
הדרך הנכונה
עבורכם להתפתח
ולהקים עסק מצליח
בעולם השיווק
הדיגיטלי.

מה אומרים לקוחות SuperFace?

עינת שקד
עינת שקד
שיווק דיגיטלי בגוגל
קרא עוד
מקצוען מהשורה הראשונה. בעל ידע רחב ביותר, עם חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתי וסופר שירותי. מומלץ לכל מי שרוצה לעשות קפיצה עם העסק.
נדב ליכטנשטיין
נדב ליכטנשטיין
בעלים מסעדת מיטבול ראשל"צ
קרא עוד
זו ההגדרה למקצוען אמיתי. רציני , יצירתי , אחראי , מדהים!! בתור בעל עסק שלא האמין ברשתות החברתיות , חייב להודות ששמי הוכיח את ההיפך... מומלץ בחום רב!
רז שרבליס
רז שרבליס
טיולים והרצאות בנושא פפואה גינאה החדשה ויפן
קרא עוד
שמי כמו כפפה ליד, קשוב, מבין, גמיש מחשבתית, יצירתי, מעדכן ומתאים עצמו לדיאלוג עם העומד מולו, נעים הליכות. אני לקוח שלו, לא קרוב משפחה... 🙂
שחר מתן
שחר מתן
מיינדפולנס יוגה
קרא עוד
שמעתי את שמי בהרצאה שלו על המדיה - ולא היה לי ספק שאני רוצה שהוא יעזור לי עם מה שהוא מדבר, מסביר, ועושה כל כך טוב. זו הייתה בחירה מעולה 🙂 תקתקן, מהיר, יעיל, ברור, והתוצאות רחבות הרבה יותר מהמטרה המקורית אפילו 🙂 המלצה מכל כל כל הלב!!!
אניה כספי שמע
אניה כספי שמע
סטודיו אנקה סרטי תדמית בוידאו ואנימציה
קרא עוד
הבנה עמוקה של המדיה, ייעוץ מדויק שמבין את הצורך ואת העסק
דבי ארדיטי
דבי ארדיטי
אימון והתפתחות אישית, יעוץ ארגוני, ליווי מנהלים,
קרא עוד
שמי מקצועי, שירותי, וסמכותי באופן יוצא דופן, ואף יותר חשוב - אותנטי!! שואל שאלות חשובות, מניע למחשבה ולפעולה, מסייע לאתר חוזקות עסקיות, ומסייע להכיר ולהבין את התהליך שבעל עסק מתחיל צריך לעבור!! מה שחשוב ביעותים מסוג זה זה האדם שמוביל ומניע ושמי אלוף בזה! ממליצה בחום!
רועי אלישע
רועי אלישע
פיתוח יצירתיות אישית וארגונית
קרא עוד
נהניתי משירות מקצועי ברמה גבוהה. יחס אישי ובגובה העיניים. תוצר משביע רצון ורצון כן לסייע גם מעבר לתכולת העבודה הראשונית. ממליץ בחום!
כנרת אייזנברג
כנרת אייזנברג
יזמת ארגון נטוורקינג ויין
קרא עוד
איש מקצוע מדהים, מרצה נפלא עם הבנה ונכונות לעזור ולתת למען האחר, מומלץ בחום!
משה פרחי
משה פרחי
מאמן אופנוענים למצוינות
קרא עוד
גאון פייסבוק/אינסטגרם/גוגל/youtube. סבלנות אין קץ, יחס אישי ומדהים. שירותי מאוד. מומלץ בחום לכל מי שרוצה ללמוד לשווק במדיות החברתיות
נועה פרידמן
נועה פרידמן
מאלפת כלבים
קרא עוד
עברתי אצל שמי הדרכה בג'ון ברייס, הדרכה נוספת במסגרת לימודי אילוף כלבים והדרכה במסגרת מקום העבודה שלי. תמיד כיף, מחדש ומעביר בצורה מדהימה מומלץ בחום!
מוריאל פרמנד
מוריאל פרמנד
קמפוס לימודים בחו"ל
קרא עוד
עברתי הדרכה אצל שמי בקמפוס לימודים. במילה אחת וואו!! קיבלתי המון כלים להמשך. תתכוננו לאיש עם איכויות והמון כריזמה!!
מיכל שאול
מיכל שאול
M-DOT חללי עבודה במודיעין
קרא עוד
מקצוען אמיתי ושחקן נשמה שדואג לכל קמפיין שמופקד בידיו כמו לבייבי הפרטי שלו. לא מובן מאליו ובטח שלא בתחום הזה שכל כך משווע למקצוענות, שקיפות והגינות... כבר הרבה שאני עובדת עם שמי שתמיד מסתכל על הדברים בראייה רחבה, מעודכן בשינויים ובחידושים הבלתי פוסקים של הפלטפורמה התזזיתית... ויודע להביא תוצאות. ממליצה בחום!
קרן טל
קרן טל
השמה וייעוץ למשאבי אנוש
קרא עוד
שמי מלווה אותי בכל הקשור לשיווק ברשת ומחוץ לה. נעימות, מקצועיות, עמידה בזמנים, רעיונות מגוונים, חשיבה מחוץ לקופסא ואהבת אדם מאפיינים את עשייתו. שמחה לעבוד איתו.
עמותת חבר לי
עמותת חבר לי
עמותה לאימוץ כלבים
קרא עוד
תודה רבה מכל מתנדבי עמותת חבר לי וכל הכלבים המתוקים! היה תענוג לקבל מידע קריטי והדרכה מדוייקת ומקצועית. שמי קסם של בחור, עם המון סבלנות וטונות של ידע ממליצים בחום רב 🙂
שיר דבש
שיר דבש
הבית ללימודי עיצוב והפקת אירועים
קרא עוד
שמי הוא סופרמן ! מה זה אומר?! הוא עומד מולך ואתה לא יכול להתעלם הוא מדבר ואתה מפחד לפספס משהו הוא מסביר ואתה משתדל לכתוב הכל אתה פשוט רוצה לשמוע וללמוד כמה שיותר מבנאדם עם כל כך הרבה ניסיון, ידע ושפע לעולם. תודה שמי על סדנת שיווק סופר מקצועית, מעניינת מרתקת ומעצימה אין כמוך מומלץ בחום!
אסף אייל
אסף אייל
אייל ושות' רואי חשבון
קרא עוד
שמי הוא ״סופר פייס״, מותג שמתבסס על אופיו. מדויק להפליא, גם במרחב החשיבה מחוץ לקופסא. יודע, מכיר ובעיקר מבין את המרחב השיווקי של הפעילות העיסקית שלך ואת מיקומה המדויק של המדיה החברתית, כאחד הכלים, בתוך המרחב הזה. כל זאת עטוף בחיוך מדהים, שמקורו באופטימיות אין סופית ובאמונה מלאה בדרך בה הפעילות העיסקית שלך, תמוקם במשבצת הנכונה במרחב השיווקי שלה.
אדית שטיינברג
אדית שטיינברג
שיווק דיגיטלי
קרא עוד
שמי כוכב עליון, מרצה בחסד - מכיר מעולה את עולם השיווק הדיגיטלי על כל היבטיו. בנוסף לידע העצום שלו, כיף לשמוע אותו וכיף ללמוד ממנו. שמי מרצה ועוסק בזה בעצמו ועל כן מתחדש כל הזמן עם החומר וזה עניין חיוני ביותר לתחום. ממליצה בחום!
קרן רומי
קרן רומי
מרכז אופק להכשרת מטפלים ומדריכים
קרא עוד
שמי איש מקצוע מעולה, מנהל קמפיינים במקצועיות ומסירות גם מרצה מוערך אצלנו במכללה מומלץ בחום!
יהונתן דורון
יהונתן דורון
יהונתן דורון - קסם החינוך
קרא עוד
שמי זה אדם מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש, אבל לא רק - יש לו לב גדול וחכמה גדולה והרבה זהב ופנינים לחלק ללקוחות שזכו להגיע אליו. הקשר המקצועי שלנו החל מסדנא שעברתי אצלו על בניית קמפיינים ברשת עבור העסק שלי, ומיד ידעתי שזהו קשר מקצועי ואנושי שאקח איתי לכל מסע החיים! ממליץ הכי בחום שיש!!
ענבר סיון
ענבר סיון
ענבר ותמר תכנון ועיצוב פנים
קרא עוד
העבודה עם שמי הייתה ועודנה מקצועית, אישית, עניינית וסופר נעימה. שמי בדרכו המיוחדת ידע לנתב את הידע הרב שיש לו בדיוק למה שהיינו זקוקות וממשיך לתת לנו תמיכה מקצועית גם בדברים הקטנים כגדולים.
אלרן מנטל
אלרן מנטל
התפתחות אישית ומשפחתית בשיטת Nlp
קרא עוד
בחיי העסקיים יצא לי לפגוש הרבה מומחי שיווק, אבל מה שקיבלתי משמי, זה כמה רמות מעל. היכולת שלו להעמיק, ללמוד את העסק שלי ולתת מענה פרסונלי, וגם להתאים לתקציב שלי ולאופי שלי. ממליץ ממש!!!
אבי ליבליך
אבי ליבליך
עיצובעצ - בנגרות חוץ
קרא עוד
נפגשנו לפגישת ייעוץ שיווקית שתפורה בדיוק בשבילנו: עניינית, מקצועית, ללא מניירות וסיסמאות מכירתיות וקיבלנו הרבה כלים עם לו"ז לביצוע. שמי התאים את הכלים לצרכים שלנו והיה קשוב. עכשיו רק נשאר להוציא לפועל... ממליצים בחום!
מיכל אדרי
מיכל אדרי
ניילס אנד בראוס Nails & Brows
קרא עוד
מקצוענות ומקצועיות נטו! זמין לכל שאלה, עוזר בכל בעיה ובכל זמן! תודה על ליווי צמוד והמון הכלה 🙂
הילל פלטקביץ
הילל פלטקביץ
מאירה סיטון טקסטיל לבית
קרא עוד
השירות שקיבלתי משמי היה סופר מקצועי רלוונטי ונגיש, עצות שיכלתי ליישם אותן באופן מידי בלי הרבה ניסיון קודם בתחום, וליווי מסור לאורך הדרך... ממליצה!
אור שדה
אור שדה
שיווק דיגיטלי
קרא עוד
את שַׁמִי הכרתי לראשונה כמרצה - מבריק, ידען ומרתק - בקורס שיווק דיגיטלי בו השתתפתי במכללת ג'ון ברייס. בהמשך התייעצתי אתו מעת לעת בנוגע לפעילויות בפייסבוק, כשבכל פעם התרשמתי מחדש הן מרמת המקצועיות והאנושיות. האיש משתדל להפיץ בעולם את הטוב, והוא עושה זאת באופן לא רע בכלל.
אפרת דורון
אפרת דורון
מטפלת בפסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס
קרא עוד
שמי שחקן נשמה!! נותן את הלב ומניע פעולות באופן יצירתי, רגיש, וסופר חד. מעודכן בכל החידושים וההמצאות, ללא ספק הוא האדם שאיתו אני רוצה לעוף גבוה!!!
שגב מעטוף
שגב מעטוף
שיווק דיגיטלי
קרא עוד
שמי הוא מקצוען בתחום ואני ממליץ עליו בחום! למדתי אצלו בקורס שיווק לרשתות החברתיות. הוא מדויק, מקצוען ואדם עם לב נשמה. תודה שמי 👍
מיכל הניג
מיכל הניג
אמנית, מאפרת, ציירת גוף ומרצה על מדע ותודעה
קרא עוד
הייתי בפגישת יעוץ שיווקי עם שמי. הוא פשוט תותח על בתחום הדיגיטל! מאוד ממוקד כיסה את כל התחומים בשיווק הדיגיטלי וגם מעבר ונתן לי שיעורי בית לביצוע. יש לו נתינה ענקית, מעביר את הדברים בבהירות ובנועם. ממליצה בחום!!
מאיה בונפיל חלף
מאיה בונפיל חלף
שניים סינים
קרא עוד
ממליצה בחום על שמי, פשוט עשית לי סדר במחשבות ונתת לי המון חומר לעבוד איתו כדי להתקדם בהמשך הדרך העיסקית, יש לי תוכנית שיווקית מדוייקת ועכשיו יכולה להתקדם בקלות, אז תודה שמי על ההכוונה 🙂 מומלץ בחום!! מקצועי, אמין, שירות מעולה, מספק תוצאות מדהימות!!
נועה דוד
נועה דוד
שיווק דיגיטלי
Orange_planet_1קרא עוד
שם טוב היקר ( כן כן ככה אני קוראת לו) הוא שילוב של מקצועיות ואיכות! גוף ונשמה! ובעולמנו השילוב הזה נדיר ביותר! זכיתי ללמוד אצל שם טוב ואף לזכות לליווי אישי ומקצועי. מביא איתו המון ערך מוסף שאי אפשר ללמוד אותו בשום מקום... ממליצה בכל ליבי לכל באי דרכי. תודה לך!
גלעד גלווינסקי
גלעד גלווינסקי
דייז - שיווק דיגיטלי
Orange_planet_1קרא עוד
שמי העביר מספר שיעורים במהלך קורס SEO ומדיה חברתית שעשיתי בג'ון ברייס. למרות הזמן הקצר באופן יחסי, שמי הצליח להעביר בצורה מצוינת את עיקרי השיווק הדיגיטלי בערוצי המדיה הדגיטילית השונים והסביר כיצד עובדות מערכות הפרסום בהן. בזכות ההדרכה של שמי במהלך הקורס ובזכות הידע שהפגין והפיץ, תקופת ההסתגלות לעבודה המעשית "בשטח" לאחר סיום הקורס הייתה קצרה וקלה הרבה יותר.
הילה גוניקמן
הילה גוניקמן
שיווק דיגיטלי
Orange_planet_1קרא עוד
האיש שהתחיל את הקריירה שלי מומחה בתחומו עם גישה מדבקת לחיים מקצוען אמיתי הקורס שהוא מעביר מעמיק, מלא הסברים במיקרו ובמאקרו הכלים הכי טובים שיש להתחלה.
אלכס בירמן
אלכס בירמן
קידום אורגני SEO
Orange_planet_1קרא עוד
בהנהגתו של שמי עברתי את הקורס קידום עסק ברשתות חברתיות במכללת ג'ון ברייס. מצדי ראיתי בשמי בן אדם שחי ונושם בדבר שהוא מלמד. אני ממליץ שמי כמו בן עדם מקצוע לכל שאלות קשורות לקידום עסק ברשתות חברתיות.
רונית שמעיה
רונית שמעיה
עיצוב אתרים וקידום אורגני ברשת
Orange_planet_1קרא עוד
חזרה לג'ון ברייס אחרי כמה שנים טובות להתרעננות מצאתי לימודים הרבה יותר מקיפים מבעבר. שמי מורה יסודי ומעמיק! ממליצה!
שי נבון
שי נבון
שיווק דיגיטלי בינלאומי
Orange_planet_1קרא עוד
במהלך השנים עבדתי עם הרבה אנשי מקצוע - שמי הוא ללא ספק מומחה על בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות. אמין, אדיב, מקצועי ומביא תוצאות! ממליץ בחום ובהערכה רבה! תודה שמי.
גיל מרטנס
גיל מרטנס
יועצת ומרצה בעולם התוכן והבלוגים
Orange_planet_1קרא עוד
עברתי הדרכה נהדרת אצל שמי, ומאז אני מתפעלת דף עסקי וקידום אורגני וממומן בפייסבוק בהצלחה! שמי קשוב, נעים, מסביר הכל בצורה פשוטה ומצייד אותנו בכלים המתאימים לעסק שלנו. מאז העברתי איתו סדנאות והדרכות, ובכל פעם אני נפעמת מכמות הידע והעומק שיש לו!
הקודם
הבא

אז איך מתקדמים?

תכלס, אני נהנה להמציא את עצמי מחדש ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי?
יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר? 
יששש!!! תנסו אותי 🙂

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר 054-4573435.
מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות וטובות,
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן