אם בעבר הפייסבוק התחילה בתור רשת חברתית, בה יכולנו כגולשים פרטיים ליצור קשר אחד עם השני, הרי שכיום הפכה הרשת החברתית פייסבוק לכלי שיווקי אדיר ומוביל. פייסבוק היא הזירה השיווקית בה נמצאים כולם. כל העסקים וכל הלקוחות. יחד עם זאת, שפע האפשרויות הוא גם נקודת התורפה למפרסמים בתחילת דרכם, שמתבלבלים ממגוון האפשרויות וערוצי השיווק בפייסבוק ומחוצה לה.

מאז 2010 אני מנהל ומנחה עסקים קטנים ובינוניים, חברות עסקיות וארגונים מגוונים על מנת להביא אותם לנהל תהליכי קידום בפייסבוק באופן מושכל ומותאם לצרכים שלהם. שנות הנסיון העניקו לי כלים ייחודיים המשמשים את לקוחותיי, שיטת עבודה מובנית ופשוטה לניהול המדיה ובמיוחד פרספקטיבה על מערך השיווק הכולל של עסק - שיווק באינטרנט ומחוצה לו.

מיפוי נכון של קהל היעד
חשיבות גדולה קיימת בזיהוי ומיפוי של קהל היעד של המוצר או השירות החדש שבכוונתך להציע. האם קהל הלקוחות הקיים שלך מהווה את קהל היעד למוצר/ שירות החדש? האם כולו? חלקו? האם קיימת הזדמנות להציע את המוצר/ השירות החדש לקהלי יעד נוספים? 
בעזרת פרסום ממומן בפייסבוק קיימת אפשרות לפניה והעברת מסרים לקהל יעד ספציפי , בהתאם לפרמטרים שונים: מגדר, גילאים, אזור מגורים ותחומי עניין. ככול שתטיב להבין למי פונה המוצר/ השירות החדש, כך תוכל לאתר אותם ביתר קלות, ולנהל קמפיין שיווק אפקטיבי.

העברת המסר במדיה החברתית
לאחר שזוהה קהל היעד, והוגדרו הגורמים המבדלים, נותר לך לחשוב על דרכים קריאטיביות לעורר ולמשוך את תשומת הלב של הגולשים הרלוונטיים.  חשוב שהמסרים יועברו בשפה המותאמת לסוג הקהל הרצוי, כאשר בהחלט ניתן לייצר כמה סוגי מסרים מותאמים לסגמנטים שונים של קהל יעד. פייסבוק מספק מגוון כלים לצורך כך: פרסום פוסטים, תמונות, סרטונים, ניהול קמפיינים ממומנים, יצירת אירועים וכדומה.

שפע של אפשרויות

שיווק ברשתות החברתיות, ובעיקרן הרשת החברתית פייסבוק, הינו תחום אשר מתפתח מידי יום, ומאפשר לבעלי עסקים לשווק ולפרסם במגוון רחב של אמצעים. החל מפרסום בעמוד פייסבוק עסקי, שימוש בממשק הפרסום המפותח, שיווק בקבוצות פייסבוק, וגם פעולות פחות נכונות כמו קניית לייקים ועוקבים ועוד ארוכה הרשימה.
בעלי עסקים רבים נתקלים בקושי משמעותי כאשר הם נדרשים לשווק את עצמם. הדבר עשוי לנבוע ממבוכה, צניעות יתר, ויכול גם לנבוע מקושי בהעברת המסרים אל הכתב. שיווק עצמי דורש מיומנות ובהחלט יכול להשתפר בעזרת אימון והתנסות. כאשר שיווק מסוג זה מתבצע באמצעות הפייסבוק, ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לך לשבור את המחסום.

קידום בפייסבוק - מה מתאים לך?

אני מעניק מספר שירותים ללקוחותיי:

Super Teacher
- סדנאות פייסבוק אישיות לבעלי עסקים המעוניינים לבצע קידום בפייסבוק באופן עצמאי.
- סדנאות פייסבוק קבוצתיות לצוותים הומוגניים בחברות וארגונים.
- ליווי מנהלים במגוון התחומים במשק להבנת וחקירת מערך השיווק באינטרנט בכלל ובמדיה החברתית בפרט.

Super Facebook
הקמה וניהול עמודים עסקיים ופלטפורמות במדיות חברתיות.

Super Campaigns 
הקמת וניהול קמפיינים ממומנים במדיות חברתיות.


פייסבוק לעסקים בכל תחום
בהתאם למטרות וליעדים שלך, נוכל לבנות עבורך תוכנית לטווח ארוך או קצר, ולוודא שהשגת מטרות אלו תניב עבורך את התשואה המקסימאלית. 

תוכנית שיווקית כוללת
אנו נעשה שימוש בכלל הכללים המוצעים כיום לבעלי דף עסקי בפייסבוק, הכוללים פרסום בפייסבוק וניהול דף אוהדים פעיל ואפקטיבי. בנוסף, נשלב את פעילות הקידום האורגני של אתר הבית ונשתמש בכלים מתקדמים לאיסוף לידים (קמפיין המרות בשילוב פיקסל פייסבוק בדפי נחיתה וקמפיין לידים של פייסבוק).

כאן תוכלו לקרוא חלק ממה שכתבו הלקוחות שלי >
https://www.facebook.com/SuperFace.co.il/reviews


אני מזמין אתכם לעשות את שתי הפעולות הבאות:
1. לגלול להמשך העמוד למאמרים ולהתחיל להבין את רזי הקידום בפייסבוק.
2. להתקשר 054-4573435 ולקבל ייעוץ על קידום בפייסבוק מקצועי.