איך לפרסם בפייסבוק

פרסום בפייסבוק מעניק לבעלי דפים עסקיים את האפשרות להשיג מטרות עסקיות רבות ומגוונות. באמצעות הפרסום בפייסבוק ניתן להגיע לקהל היעד אליו מכוון העסק, בזמן קצר ובעלות נמוכה, בהשוואה לכל אפיק פרסומי אחר. פרסום בפייסבוק מתאפשר תוך שימוש במגוון כלים, אשר חשוב לדעת כיצד לעשות בהם שימוש נכון להגדלת האפקטיביות.

הקמת דף עסקי ממותג

השלב הראשון הדרוש לפני שמתחילים לבצע פרסום בפייסבוק הוא להקים דף עסקי. הקמה של דף עסקי מחייבת ראשית כל פתיחה של פרופיל פרטי, ושיוך של הדף העסקי לפרופיל הפרטי. חשוב לוודא כי הדף מעוצב באופן מקצועי, וכולל תמונת קאבר, פרטי "אודות" העסק, דרכי יצירת קשר: טלפון, מייל, כתובת, קישור לאתר (במידה וקיים אתר). כמו כן מומלץ להעשיר את הדף העסקי בפוסטים מעניינים ומושכים.

הגדרת מטרות אסטרטגיות

על מנת שתוכל לדעת איך לפרסם בפייסבוק בצורה אפקטיבית, חשוב שתגדיר מה מטרות הפרסום. יש עסקים אשר מטרתם בשלב הנוכחי בו הם נמצאים ליצור מודעות למותג. עסקים אחרים, המצויים בשלב מתקדם יותר יכולים להגדיר מטרה של הגדלת כמות הלקוחות וכדומה. ככול שמטרות הפרסום יהיו מוגדרות בצורה מדויקת יותר, כך יגדלו הסיכויים להשגתן.

מיפוי קהל היעד

שלב חיוני והכרחי בתהליך פרסום בפייסבוק הוא הגדרה של קהל היעד, אליו מכוון הפרסום. יש עסקים אשר נטייתם הראשונית היא לומר כי השירות או המוצר שלהם מיועדים לכולם. גישה זו עשויה לגרום לעסק לפול במלכודת "תפסת מרובה לא תפסת". מומלץ מאוד להגדיר בצורה כמה שיותר מדויקת אל מי העסק פונה. במערכת הפרסום של פייסבוק קיימת אפשרות לפילוח של קהל היעד על בסיס כמה פרמטרים: מגדר, גיל, אזור גאוגרפי, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מצב משפחתי ועוד. 

יצירת חשבון מפרסם
על מנת לעשות שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק יש ליצור חשבון מפרסם. בחשבון זה יש להגדיר את שם העסק, כתובתו, ולהכניס בו אמצעי תשלום. חשוב מאוד לדאוג ליצור אבטחה, שתמנע מגורמים לא מורשים גישה לחשבון המפרסם.


פרסום מקצועי בפייסבוק
SuperFace מספקת הדרכות קבוצתיות ואישיות לבעלי עסקים המעוניינים ללמוד איך לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה, נכונה ואפקטיבית. לפרטים צרו קשר בכתובת מייל: shami@superface.co.il או התקשרו: 054-4573435


תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: