קידום בפייסבוק - מה פייסבוק מאפשרת לי?

פייסבוק הינו כלי שיווקי עוצמתי במיוחד, הקיים כיום עבור עסקים גדולים וקטנים. בעלי דף עסקי נהנים כיום משפע של אפשרויות המוצעות להם ליצירת קשר עם כמות מאוד גדולה של גולשים. היכרות מעמיקה עם כלי זה תאפשר לכם ניצול מקסימלי ואפקטיבי של האפשרויות, מבלי שתצטרכו לשאת בהוצאות כבדות, בהשוואה לכל כלי פרסומי שיווקי אחר.






אמצעים ליצירת קשר ישיר

אחת המטרות של כל בעל עסק היא למתג את עצמו, כך שייזכר לטובה בקרב קהל היעד הרלוונטי עבורו. כאשר עסק מקים לעצמו, באופן עצמאי או בעזרת סיוע של איש מקצוע בתחום, דף עסקי בפייסבוק, מיד נפתחות בפניו אפשרויות שונות ליצירת אינטראקציה עם הגולשים. אפשרויות אשר אינן קיימות עבור בעלי פרופיל פרטי בפייסבוק. הקשר הישיר עם הגולשים המתעניינים, נעשה במטרה למתג, ליצור חשיפה, ולייצר מערכת יחסים עם קהל היעד הרלוונטי.

הצעד הראשון בשיווק עצמי בפייסבוק כולל את זיהוי היכולות המקצועיות שלך, הניסיון שלך, ההשכלה שרכשת, רמת השירות שאתה מספק ללקוחותיך. אל תצא מתוך הנחה כי הכול ברור וידוע. קח בחשבון כי הגולשים אינם מכירים אותך ואת פועלך, ותפקידך לספק להם את האינפורמציה. 
חשוב לייצר קשר אישי עם הגולשים, אך מומלץ להימנע מלשתף בדברים פרטיים מידי, אשר אינם רלוונטיים לתחום הפעילות שלך. אם אתה עוסק לדוגמא בתחום טיפולי, בהחלט יש מקום לספר כי השתתפת היום בסדנה להעשרה בתחום. הדבר יקרב אליך את הגולשים מהמקום האישי, ויידע אותם כי חשוב לך להמשיך ולהעשיר את עצמך, על מנת לספק להם שירות מקצועי איכותי.


שיווק אורגני בפייסבוק

דף עסקי מאפשר העברת מסרים מסוגים שונים לקהל האוהדים, גולשים אשר נחשפו לדף העסקי ולחצו על כפתור ה- like בעמוד. חשוב לציין כי כיום החשיפה האורגנית הולכת ומצטמצמת, ולכן נדרש לשלב במעטפת השיווק הכוללת בפייסבוק אמצעים נוספים. פרסום של פוסטים על גבי הדף יסיעו לקהל הגולשים להתוודע למותג שלכם, להבין את הייחודיות שלו, את התועלות הקיימות בו, וימתג אתכם כבעלי סמכות בתחום עיסוקכם.






פרסום ממומן בפייסבוק

על מנת להגדיל חשיפה, תוך מיקוד בקהל היעד הרלוונטי לכם ביותר, קיימת אפשרות פרסום פוסטים ממומנים. ניתן להגדיר מי הגולשים שיחשפו לפוסט, ובאמצעותו להניע אותם לפעולה הרצויה. בכל פרסום קיימת אפשרות להגדיר תקציב יומי, וכך להימנע מהוצאות לא מבוקרות. רמת החשיפה של כלי זה גדולה ביותר, וניתן באמצעותה להרחיב באופן משמעותי את הנוכחות של העסק במדיה החברתית. 

מיתוג וחשיפה באמצעות קבוצות
כלי נוסף המאפשר חשיפה ומיצוב כבעלי סמכות הוא קבוצות רלוונטיות לתחום העיסוק. קבוצות הן מקום בו ימצא קהל הגולשים המתעניין בתחום שלכם, ולכן זו זירה שעסקים חייבים להימצא בה גם. השתתפות בדיונים, פרסום טיפים, מתן ערב למשתתפי הקבוצה יגרום להתעניינות שתביא גולשים נוספים לדף העסקי שלכם.

SuperFace – מכשירים אתכם ומלמדים אתכם להפיק את המיטב מפרסום העסק שלכם ברשתות החברתיות. לפרטים ולתיאום פגישת ייעוץ, התקשרו: 054-4573435 או שלחו מייל לכתובת: Shami@SuperFace.co.il

תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: