דף פייסבוק עסקי

בתור עסק מתחיל, חשוב לדאוג לחשיפה. חשיפה למותג שלך, למוצרים או השירותים שאתה מספק. מטרת החשיפה היא הגדלת כמות המתעניינים בעסק שלך, בשאיפה שמתעניינים אלו גם יהפכו מפאסיביים לאקטיביים, ובהמשך יהפכו גם ללקוחות.

אפיקי שיווק ופרסום במדיות

קיים מגוון רחב של אפשרויות לביצוע פעולות שיווק ופרסום לצורך הגדלת החשיפה במדיות השונות. כבעל עסק בתחילת הדרך חשוב לבחון את האפשרויות, תוך הסתכלות של עלות מול תועלת. איזה אפיק שיווקי יאפשר לך חשיפה מקסימאלית, כמובן לקהל היעד הרלוונטי, תוך מינימום הוצאה. 

שיווק ופרסום בפייסבוק

אחת המדיות באמצעותן ניתן להגיע לכמות גדולה מאוד של מתעניינים, לפי פילוח מדויק של קהל היעד, היא המדיה החברתית, כאשר המרכזית בה כיום בישראל היא פייסבוק. מיליוני אנשים גולשים בפייסבוק על בסיס יומי, והפייסבוק הפך להיות מקום בו גולשים, פרטיים ועסקיים מבלים שעות רבות מיומם. בפייסבוק קיימות אפשרויות רבות עבור עסקים בעלי דף עסקי, וחשוב לדעת להשתמש באפשרויות אלו בתמהיל נכון ותוך מינון נכון.

נוכחות בפייסבוק

עסקים צריכים להגיע לתודעת הקהל, ולעשות זאת באופן שוטף. נוכחות אקטיבית ופעילה בפייסבוק חשובה ליצירת קשר עם הגולשים ועם קל האוהדים של הדף העסקי. באמצעות פרסום פוסטים, המספקים ערך מוסף לגולשים שלכם, באופן קבוע ותדיר, תיווצר נאמנות גולשים אשר תלך ותגדל. פרסום פוסטים אורגנים (שאינן מודעות ממומנות) זוכה לחשיפה יחסית מינורית, על פי המנגנון שהוגדר על ידי פייסבוק, וזאת במטרה לעודד מפרסמים להשקיע בקמפיינים ממומנים. 

פרסום ממומן בפייסבוק
כלי זה, המוצע רק לבעלי דף עסקי בפייסבוק, מאפשר פרסום לקהל יעד המוגדר על ידי בעל הדף, לפי מגוון רחב של פרמטרים. את קהל היעד ניתן לפלח לסיגמנטים שונים, על בסיס מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, שפה, אירועים חיים, התנהגות בפייסבוק,  ועוד. הפרסום מאפשר העברת מסרים טקסטואליים וויזואליים, והוא כולל אפשרות לצירוף קישור לאתר, או לדף נחיתה, לצורך איסוף לידים.

איזון זה הכל בחיים
חשוב לבצע אינטראקציות שונות עם קהל האוהדים תוך שיקול דעת. דאגו שהאוהדים שלכם לא ישכחו אתכם, אך אל תעמיסו בפרסומים ומסרים על בסיס יומי. 
לעיתים יש לנו רתיעה מלספק לגולשים, אשר עשויים להפוך ממתעניינים ללקוחות עבורנו, "מתנות חינם". מתנות אלו אינן חייבות להיות מתנות או שירותים שאנו מספקים ללא תשלום. מתנה לגולשים יכולה להיות כל אינפורמציה שתעביר להם מהידע המקצועי שלך, אשר תספק להם ערך מוסף. אנשים מאוד מעריכים את הנכונות של אנשי מקצוע להעניק מעצמם, מהידע שלהם וכמובן מזמנם לאחרים. הגדר לעצמך תוכנית פוסטים חודשית, ודאג לשלב בה פוסטים שאינם מכירתיים. פוסטים בסגנון ערך מוסף, אשר ישדרו לגולשים כי חשוב לך להעניק להם מהידע שלך. 

SuperFace יסייעו לכם להפיק את המיטב מפרסום העסק שלכם ברשת. לפרטים ולתיאום פגישת ייעוץ, צרו עמנו קשר: 054-4573435 כתובת מייל: Shami@SuperFace.co.il

תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: