אינסטגרם במתיחת פנים

אפליקציית האינסטגרם, אשר כל כולה מוקדשת לפרסום ושיתוף תמונות וסרטונים, עברה בזמן האחרון שדרוג הכולל כמה וכמה נושאים, ביניהם שינוי קוסמטי למראה שלה ושינוי פונקציונאלי לממשק. כמו בכל שינוי שנערך עד היום, גם הפעם יש גולשים שפחות מרוצים, ולא חוששים להביע זאת, לצד אחרים שדווקא משמיעים קולות של שביעות רצון מהמהלך.

עדכון לוגו

השינוי הראשון שנערך באפליקציה הוא עדכון של הלוגו. שינוי זה, לדברי גורמים רשמיים באינסטגרם, נועד להראות בצורה ויזואלית את השינוי שעברה האפליקציה. ממקום בו גולשים היו משתפים בעיקר תמונות, לזירה אינטרנטית הכוללת קהילה שלמה, חיה ובועטת. הלוגו החדש, לדברי נציגי אינסטגרם, מבטא את הגיוון, ואת החיות הרבה הקיימת היום באפליקציה. 




כאמור יש גולשים שמאוד לא אהבו את השינוי, ובחרו ללגלג לו בצורה מופגנת על גבי הרשת. יש גולשים שציינו לרעה את הבחירה בצבעוניות ויש כאלו שהדגישו את העובדה כי הלוגו מזכיר להם מוצרים שונים, החל ממכונת כביסה ועד חפיסת קונדומים. בניגוד ללוגו הישן אשר היה תמונה של מצלמה בסגנון עיצוב רטרו, הלוגו החדש עושה שימוש בצבעוניות שוקקת (כתום, צהוב, סגול וורוד) והוא בצורת מצלמה על רקע של שקיעה.

שינויים פונקציונליים

כאמור שינוי הלוגו לא היה השינוי היחידי שבוצע לאחרונה. אינסטגרם החליטו לערוך מספר נוסף של שינויים, אשר מזכירים במעט את הפונקציות הקיימות כיום בפייסבוק:
• הוספת צור קשר – עבור פרופילים עסקיים (ייפתח לכול המשתמשים בהדרגה) התווסף לחצן צור קשר. הדבר יאפשר יצירת קשר עם העסק, וכמוכן ניתן יהיה לקבל הוראות הגעה לבית העסק.
• נתונים סטטיסטיים – בדומה לנתונים שאפשר כיום לקבל בגין עמוד עסקי בפייסבוק, מהיום ניתן יהיה לצפות בנתונים סטטיסטים בעבור פרופיל עסקי באינסטגרם: כמות חשיפות, שיתופים, הקלקות, מעבר לאתר וכדומה.

שינויים אלו באינסטגרם נועדו בעיקר לשדרג את הממשק עבור פרופילים עסקיים, ולספק כלים נוספים למפרסמים. אם אתם מעוניינים לקבל הדרכה, הסבר, מידע ועדכונים נוספים פנו אלי לטלפון  054-4573435 או לכתובת מייל  Shami@SuperFace.co.il

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: