שינוי הפיד באינסטגרם

אינסטגרם הינה אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ובישראל, זוהי אפליקציה באמצעותה ניתן לשתף תמונות וסרטונים קצרים. אינסטגרם משמשת משתמשים פרטיים ועסקיים בכל העולם, ועבור משתמשים עסקיים היא מהווה אפיק שיווקי לכל דבר ועניין. באפליקציה קיימים כלים לשיפור התמונות, והם מאפשרים למשתמש לערוך תמונות בהתאם לצורך. כמו כן ניתן לתייג תמונה באמצעות hashtag, וכך לעזור לגולשים לאתר תמונות בהתאם לנושא הרלוונטי מבחינתם.

ניו פיד באינסטגרם – מה היה לנו עד היום

בדומה לרשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, גם באינסטגרם קיים ניו פיד. אזור בו יכול כל משתמש להיכנס ולראות את התמונות והסרטונים אשר שותפו על ידי משתמשים אשר עושים שימוש בשירות האפליקציה, משתמשים אשר בחרתם לעקוב אחריהם. עד לשינוי שנוצר לאחרונה, אופן הופעת התמונות והסרטונים היה כרונולוגי. שיתופים הופיעו בסדר בו הם שותפו.

 

ואיך יראה הניוז פיד באינסטגרם עכשיו

לאחרונה נערך שינוי בניוזפיד של אינסטגרם, שינוי אשר נוצר קודם לכן גם בפייסבוק. מהות השינוי היא בסדר הופעת התמונות והסרטונים. אם עד היום היה מדובר בסדר כרונולוגי, הרי שמהיום יהיה אלגוריתם שיקבע את סדר ההופעות. איך האלגוריתם עובד? בגדול על פי מה שלדעת אינסטגרם עשוי יותר לעניין אתכם כמשתמשים. 


מה שיותר רלוונטי יופיע ראשון

באופן דומה לאלגוריתם של פייסבוק, מעתה גם באינסטגרם סדר הופעת התמונות והסרטונים יושפע מרמת העניין שאינסטגרם סבורים שתמונה תעורר בך כמשתמש. בין הפרמטרים שיקבעו את הסדר נכללים רמת הקרבה שלך אל המשתמש ששיתף את התמונה, זמן הצילום, והסיכוי שתמונה מסוימת צפויה לעניין אותך כמשתמש. אין משמעות השינוי בהעלמות מוחלטת תמונות מסוימות באופן מלא מהפיד, פשוט תצטרכו יותר להתאמץ על מנת למצוא אותם. צעד זה מצטרף להשקת ממשק הפרסום באינסטגרם, ובדרך להפיכת הפלטפורמה לבעלת אוריינטציה שיווקית יותר עבור הגולשים, ורווחית יותר עבור פייסבוק.


תגובות הגולשים לשינוי
אינסטגרם יצאו בהצהרה כי מטרת השינוי היא כמובן להטיב עם המשתמשים בשירות. לטענתם האופן בו הפיד היה ממוצג עד כה גרמה לכך שמשתמשים הרבו לפספס תמונות, וכי כעת יונגשו תמונות יותר רלוונטיות למשתמשים. משתמשי האפליקציה פחות התלהבו מהדבר, וטענו כי אין שום סיבה שאינסטגרם תחליט בשבילם באילו תמונות לצפות. 


מאמרים נוספים שיעניינו אותך:
קמפיין אינסטגרם למסעדות - לצאת מהקופסה!
פרטיות באינסטגרם
שיווק בפייסבוק
אבטחת חשבון הפייסבוק
איך לבנות רשימת תפוצה איכותית

אם גם אתם רוצים שהעסקים שלכם יניבו את מירב התועלות מהמדיה החברתית ומאינסטגרם אני מזמין אתכם לקבל הדרכה והנחיה מקצועית. לפרטים ולמידע בנושא צרו קשר: 054-4573435 כתובת מייל:  Shami@SuperFace.co.il 
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: