לייקים באינסטגרם

מאז שפייסבוק הענקית חדרה לעולמנו המושג לייק צבר תאוצה ואף חדר לכל תחומי החיים, והמשמעות של ריבוי של לייקים לפוסט או לתמונה שעלתה לרשת היא חשיפה מרבית. נושא הלייקים זהה גם ברשת האינסטגרם וכאשר מדובר בעסקים, הרי שלייקים באינסטגרם מספקים אישור לאיכותו ולהצלחתו של העסק ומגבירים את ניראותו בעיני הגולשים. לכן אין זה מפתיע שהמטרה העיקרית בפרסום באינסטגרם היא השגת לייקים מצטברים, ובכך הגברת החשיפה של התוכן המועלה לפרופיל העסקי.

איך להשיג לייקים באינסטגרם?

כאשר מדובר בעסקים, הרי שהרצון להשיג כמות גדולה של לייקים נובעת ממטרות עסקיות הקשורות
בהגדלת החשיפה וכפועל יוצא מכך – הגדלת היקף פעילות העסק. כדי להשיג לייקים באופן אורגני יש צורך לערוך מחקר שוק לצד למידה מעמיקה של הפלטפורמה והתאמת שיטות הפעולה לשיטה הנהוגה באותה רשת ולמשתמשים בה. השאיפה היא לקלוע למה שבדיוק מחפשים הגולשים. ומה הגולשים מחפשים? תוכן איכותי, מידע שימושי ומגוון, עניין וכן גם איזשהו גורם מייחד, שיבדיל את העסק שלכם בהשוואה למתחרים.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:
פרטיות באינסטגרם - למה זה חשוב?
אבטחת חשבון בפייסבוק - מדריך מעודכן
קמפיין אינסטגרם למסעדות - לצאת מהקופסה!
קידום בפייסבוק - מה פייסבוק מאפשרת לי?
קידום בפייסבוק לצורך קידום אורגני בגוגל


תיוגים לאינסטגרם של 100 לייקים

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג לייקים באינסטגרם היא על ידי שימוש חכם בתיוגים. התגיות, שבשפה המקצועית ובעגת הרשת נקראות האשטגים, הן אלו שמקשרות אתכם לנושאים פופולריים שעל הפרק, ועוזרות לגרוף לייקים רבים ולהגיע לקהל פוטנציאלי חדש. היות וניתן לתייג כל תמונה בעד 30 תגיות, הרי שיש לבחור תגיות אלו בחוכמה ולהתעדכן ברשימת התגיות הפופולריות ביותר, שיניבו תוצאות בשטח וישרתו את האינטרסים העסקיים שלכם באופן ודאי. הנה כמה מהתגיות הפופלריות בעולם: 
#love #style #photooftheday #amazing #smile #look #instalike #igers #picoftheday #food #instadaily #girl #iphoneonly #instagood #bestoftheday #instacool #instago #all_shots #webstagram #colorful #fun #instagramers #pretty #nature #lol #hair #sunset #beach #statigram #friends #hot #funny #life #art #instahub #cool
כפי שציינתי קודם לכן שימוש בתגיות צריך להיות בהתאמה לתחום הפעילות העסקית ולא רק באופן גנרי כדוגמת התגיות האלו.
לייקים באינסטגרם בחינם
היות ואינסטגרם מבוסס בעיקר על העלאת תמונות הרי שכדי ליצור עניין עליכם לוודא כי התמונות או הסרטונים שאתם מעלים מספרים סיפור וכי הסיפור משרת את המותג שלכם באופן מקסימלי. לא בכדי נאמר שתמונה אחת שווה אלף מילים. כמו כן ודאו שהמסר יהיה קליט, עכשווי ועדכני וכן שיתבסס על ההעדפות של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, על מנת שיהיה להם יותר קל להתחבר לנושא.

בעת הניסיון להשיג לייקים בחינם, מומלץ שלא לשכוח כי מאחורי המסך יושב בן אדם המחפש אינטראקציה ולכן יש ליצור אינטראקציה עם הגולשים, לגלות מעורבות. מומלץ להיות פעילים, לסמן
לייק לתמונות של אחרים, להגיב לשאלות של הגולשים ובעיקר להיות אנושיים.

לפרטים ולמידע בנושא צרו קשר: 054-4573435 כתובת מייל: Shami@SuperFace.co.il
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: