החשיפה אורגנית בפייסבוק - ייעול באמצעות כלי חדש ומיוחד

בעלי עמודים עסקיים אשר מפרסמים פוסטים, שואפים למקסם ולייעל את החשיפה שלהם. ככל שכמות אנשים גדולה ורלוונטית לאותו פוסט תיחשף אליו, כך יגדלו הסיכויים שהעסק ישיג את מטרתו, בין אם הפיכת גולש ללקוח, הגדלת סל אצל לקוח קיים, חיזוק המותג וכדומה. 

חשיפה אורגנית בפייסבוק עד כה

פוסטים אשר פורסמו בדפים עסקיים בצורה אורגנית (להבדיל מפוסטים ממומנים) זכו לחשיפה של אוהדי הדף בלבד (אנשים אשר עשו לייק על הדף). % החשיפה האורגנית החל יורד בהדרגה, דבר אשר גרר בעקבותיו ירידה מאוד משמעותית באפקטיביות של הפוסטים האורגנים. על פי הדיווחים, ממוצע חשיפה לפוסט אורגני נע בטווח של 2% ועד 10% בלבד, מתוך אוהדי הדף.

מה מספק הכלי החדש

מטרת הכלי החדש היא ליעל ולמקסם את החשיפה האורגנית של פוסטים המתפרסמים בעמוד. הדבר נעשה באמצעות מיקוד חשיפת כל פוסט לקהל הגולשים הרלוונטי אליו (בשונה מכלל קהל אוהדי הדף) ובאמצעות יכולת הגבלת הפוסט ומניעת האפשרות שקהל אותו אתם בוחרים ייחשף אליו. 

חשיפה יעילה יותר רק לקהל הרלוונטי

כאשר מעלים פוסט בעמוד עסקי, יתכן והוא אינו רלוונטי עבור כלל אוהדי הדף. אפשרות זו מקנה לבעלי עמודים עסקיים את יכולת הבחירה. באמצעות הגדרה של מספר פרמטרים כגון: גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין, שפה וכדומה, תוכלו לוודא שלפוסט זה יחשפו הגולשים הרלוונטיים ביותר – גולשים אשר קרוב לוודאי יתעניינו בנושא הפוסט. אמנם כפועל יוצא מכך אתם בעצם מצמצמים את כמות החשיפה, אך מייעלים אותה. בסופו של יום תרצו להשיג תוצאות אפקטיביות ברמה המקסימאלית מפרסום כל פוסט. את רמת האפקטיביות תוכלו לבחון לאור כמות הלייקים, התגובות ו/או השיתופים שפוסט זה יזכה לקבל, בהשוואה לפוסט בו לא מיקדתם את קהל היעד.

הגבלת קהל בפוסט אורגני בפייסבוק
האפשרות השנייה המתאפשרת כיום כתוצאה מכלי זה, היא לציין מי קהל היעד אשר לא ייחשף לפוסט, שוב בהתאם למספר פרמטרים. אם תבחרו לא לחשוף את הפוסט לנשים, הן לא יוכלו לראות את הפוסט גם אם יכנסו לעמוד. חשוב כמובן להשתמש באפשרות זו בזהירות. המטרה כאן דומה, ושוב מדובר על צמצום חשיפה לטובת הגדלת יעילותה.


ב-SuperFace מדיה חברתית לעסקים מנהלים עמודים עסקיים במדיות החברתיות ומקיימים קידום, פרסום ושיווק בפייסבוק. לפרטים התקשרו אלי  054-4573435 או שלחו מייל Shami@SuperFace.co.il



תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: