הסרת פרופילים לא פעילים מפייסבוק

האם אתם עושים פרסום בפייסבוק? האם אחת המטרות שלכם בשיווק בפייסבוק היא להגדיל את כמות האוהדים בעמוד העסקי? אז אחרי שעשיתם מאמץ לגייס אוהדים חדשי יש לפייסבוק חדשות לא כל כך טובות עבורכם.

גולשים משמעותיים יותר

פייסבוק מכריזה על הפיכת האוהדים בעמודים למשמעותיים יותר. ואוו!!! נשמע מצוין, נכון? אז זהו שלא ממש, תלוי את מי שואלים. מנהלי עמודים עסקיים בפייסבוק כבר רגילים לשינויים שפייסבוק מבצעת (אבל עדיין מתלוננים), ורובם אינם לטובת העסקים המיוצגים בעמודים עסקיים (למרות שפייסבוק מצהירה אחרת). גם הפעם, פייסבוק מבצעת ניקוי אורוות ומסירה פרופילים שאינם פעילים, ובכך גם מצמצמת במידת מה את מספר האוהדים בכל עמוד אוהדים עסקי.

אז מה השינוי אומר בפועל?

ב-5.3.15 פייסבוק שחררו הודעה שהם מסירים פרופילים שאינם פעילים ופרופילים המיועדים להנצחה של אלו שעברו לעולם נטול פייסבוק. פעולה זו אמורה להניב שני תוצאות משמעותיות למנהלי העמודים: 
1. תוצאות מדוייקות יותר: אם בעסק שלכם אתם לא סופרים לקוחות "לא פעילים" או כאלו שנפטרו, אין
סיבה שהם יהיו חלק מהאוהדים בעמוד שלכם.
2. כל הפעילות ההיסטורית של פרופילים אלו בעמודים כגון לייקים לפוסטים, תגובות או שיתופים יוסרו גם הם מנתוני העמוד.


תכלס, זה באמת משנה?
פרופילים מבוטלים שיחזרו לפעילות יצורפו מחדש לאוהדים של העמוד באופן אוטומטי. תכלס, נשמע הגיוני. למרות שאף מנהל עמוד אינו מעוניין בצמצום מספר האוהדים שלו, הירידה הצפויה אמורה להיות מינורית ברמה של מספר אחוזים בודדים. הירידה בכמות הלייקים אף עלולה להגדיל את אחוז החשיפה האורגני של התוכן שלכם לקהל האוהדים.

אז מה עושים עכשיו?
ההמלצה שלי היא למקד את הפרסום הממומן בפייסבוק בחשיפת התוכן לקהלי היעד שלכם, ולא להשקיע את תקציב הפרסום בקמפיין לייקים לעמוד. ובסופו של יום חשוב לזכור, גם אם תקטרו, תתלוננו ולא תהיו מרוצים מהשינוי – פייסבוק קובעת את המציאות, לא אתם.



תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: