פייסבוק בממשק הווידאו - שיפורים

הרשת החברתית פייסבוק מעמידה לרשות גולשים פרטיים ובעלי דפים עסקיים אין סוף אפשרויות לתקשר ולהעביר מסרים. אחד הממשקים שהולך ומתפתח ברשת החברתית פייסבוק בצורה מואצת הוא ממשק הווידאו. וידאו מאפשר העברה חווייתית יותר, אישית יותר ומרגשת יותר של אינפורמציה. נמצא כי סרטוני וידאו יוצרים אצל קהל הגולשים והאוהדים נאמנות רבה יותר למותג מכל מודעת טקסט ואפילו תמונה. גולשי הפייסבוק בכל רחבי העולם נהנים לצפות בסרטונים ומרבים לשתף אותם עם גולשים אחרים.


הטמעת התפתחויות טכנולוגיות

בפייסבוק שוקדים ועומלים על הרחבת האפשרויות בממשק הווידאו בכל עת. באוגוסט 2015 יצאה הרשת החברתית בהכרזה כי דמויות ציבוריות מוזמנות לתקשר עם האוהדים שלהם באמצעות שיתוף סרטוני וידאו. תופעה זו אכן התממשה ונוצרו אלפי סרטוני וידאו, באמצעותם סלבריטאים מכל העולם פנו לאוהדים שלהם באמצעות זירת הווידאו. כמות השיתופים הרבה הובילה לכמות צפיות אסטרונומית ולחשיפה יוצאת דופן. לא רק סלבריטאים הבינו את התועלת הרבה באפשרות זו, וגם גופים כמו חברות סרטים ומותגים מובילים החלו להפיץ מסרים אישיים לאוהדים באמצעות סרטונים.

דוגמא לסרטון פרסומת בפייסבוק להתקנת אפליקצייה:



העדפות צפייה בסרטוני ווידאו בפייסבוק

מבדיקות שנעשו, נמצא כי גולשים מעדיפים גמישות בזמן בו הם צופים בסרטוני הווידאו ובאופן שבו הם מעדיפים לבצע את הצפייה. בעזרת פיצ'רים חדשים נעשו בדיקות נוספות, במטרה לזהות את העדפת הגולשים לזמן ואופי הצפייה. האם נוח להם יותר לצפות בסרטוני הווידאו כשהם מופיעים להם בניוז פיד "על הדרך" , או אולי הם מעדיפים להקדיש לנושא את מלוא תשומת הלב. 


הרחבת הצפייה לסרטונים נוספים

בבדיקה שנעשתה התגלה כי גולשים מגלים נכונות להמשיך ולצפות בסרטונים נוספים שהוצעו להם, בתום צפייה בסרטון שצפו בו. אפשרות לקבלת הצעות נוספות לסרטונים שעשויים לעניין את הגולשים, אכן התקבלה על ידי הגולשים באופן חיובי ביותר. נושא זה עדין בשלבי מחקר ובדיקה, אך אין ספק שהמגמה בנושא מאוד חיובית. עבור גולשים שהוצעו להם אפשרויות צפייה נוספות התגלתה עליה בכמות סרטוני הווידאו הנצפים. כיום אפשרות זו מוצעת לגולשי הפייסבוק בכל המכשירים הניידים.



צפייה בסרטונים במקביל לגלישה בפייסבוק

נושא נוסף שהתגלה ונמצא כיום בשלבי מחקר הוא רצון הגולשים לצפות בסרטונים תוך כדי ביצוע פעולות נוספות בפייסבוק. אפשרות זו תאפשר לגולשים להמשיך ולגלוש בפייסבוק כאשר הסרטון יוצג להם באופן שלא יפריע לגלישה השוטפת.


צפייה בזמן שנוח לגולש
גולשים לא תמיד מעוניינים או יכולים לצפות בסרטוני ווידאו ברגע שבו הם נתקלים בהם. על מנת לאפשר לגולש לשמור את הסרטון לצפייה בזמן המתאים לו, נבחנת האפשרות להשקת כפתור שמירה עבור הסרטון. שמירה זו תייצר עבור הגולש אפשרות לצפייה בזמן ובמקום שנוחים לו ביותר.


גישה נוחה לאזור סרטוני ווידאו
צורך נוסף שעולה ונמצא בשלבי פיתוח יאפשר יצירת אזור ייעודי לסרטוני הווידאו בפייסבוק. אזור זה יכלול את הסרטונים אשר גולש שמר לצורך צפייה מאוחרת, סרטונים אשר שותפו על ידי חבריו, סרטוני דפים אשר הגולש עוקב אחריהם וסרטונים נוספים המוצעים על ידי פייסבוק. הגעה לאזור זה מתוכננת על ידי כפתור ייעודי שיושק בתצוגת הפייסבוק במכשירים השונים. כרגע כאמור הנושא בשלבי בחינה, ונבדק אצל מספר מצומצם של משתמשים.


חידושים גם עבור המפרסמים
גם בתחום הפרסום בפייסבוק מתוכננות התפתחויות נוספות בכל הנוגע לממשק הווידאו. אפשרות להעלאה מתקדמת של סרטונים, מדידת אפקטיביות ועוד. כך תיצרו מודעת וידאו:





אחד הממשקים החדשים הוא יצירת מצגת תמונות המתנגנת כסרטון ומתווספת לגלריית הסרטונים שם עמוד הפייסבוק העסקי. 



SuperFace מדיה חברתית לעסקים סייעה לעשרות עסקים לקדם עצמם באמצכות שימוש נכון בממשק הוידאו בפייסבוק. למידע ופרטים צרו קשר בטלפון: 054-4573435 או בכתובת מייל: Shami@SuperFace.co.il

למדריך פייסבוק ליצירת מודעה ממומנת עם מצגת תמונות כנסו לקישור הזה.

וסרטון פרסומת אחרון משעשע לגלקסי החדש של סמסונג:



תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: