פייסבוק - ממשק האירועים החדש

ממשק האירועים של פייסבוק משמש מיליוני אנשים בכל רחבי העולם. הממשק מאפשר יצירת אירוע מכל סוג: השקת מוצר או מקום, מסיבות, הופעות, אירועים פרטיים או עסקיים, והפצתו באמצעות המדיה החברתית לכמות גדולה מאוד של משתתפים. כ-30% מהאירועים נוצרים על ידי דפים עסקיים. 


שדרוגים בממשק

במטרה לאפשר לבעלי הדפים העסקיים הזמנת כמות גדולה יותר של אנשים לצד ביצוע מדידה ואנליזה של אפקטיביות האירוע, פותחו בממשק זה כמה תכונות חדשות. אם בעבר האפשרות לקידום אירוע באופן ממומן היתה אפשרית רק בתצוגת מחשבים נייחים (Desktop, באמצעות המודעות שהופיעו בצד הימני של הפיד, כיום הדבר מתאפשר כפרסום שיופיע על הפיד עצמו עבור מחשבים נייחים וגם בתצוגת מכשירים ניידים Mobil). יצירת המודעות תתאפשר עבור בעלי דפים הן ממנהל המודעות, באמצעות יצירת מודעה מסוג אירוע, והן מהכלי המתקדם יותר, הפאוור אדיטור.


גידול בכמות הגולשים המתעניינים

שינוי נוסף שנעשה בממשק האירועים הוא באפשרות של הגולש להתייחס לאירוע. עד לשינוי זה גולש יכול היה לציין אם בכוונתו להשתתף באירוע (Yes), לא להשתתף (No), או לציין כי הוא עדין מתלבט (Maybe). כיום בוטל כפתור ה-Maybe והוחלף בכפתור Interested (מתעניין). שינוי זה, אשר נבדק על ידי פייסבוק כבר משנת 2013, נמצא כי גורם ליותר גולשים להביע התעניינות באירוע, ולחיצה עליו אפשרה למארגני האירוע לעדכן יותר גולשים בפרטי האירוע והודעות שוטפות לגביו. 


יכולת מוגברת לניתוח נתונים וקבלת תובנות

תכונה נוספת שנוספה לממשק, שלא נכללה בו בעבר, מאפשרת קבלת מידע (נתונים מספריים ותצוגה גראפית) אודות תוצאות האירוע, או אם תרצו, רמת האפקטיביות שלו: כמות הגולשים שקיבלו קישור לאירוע, כמות הגולשים שנחשפו לאירוע וצפו בפרטיו, כמות האנשים ששמרו את האירוע, עשו לייק או הביעו נכונות להגיע. 




גישה נוחה יותר לגולש
במסגרת השיפורים שנעשו, גם הגולשים כיום יכולים לצפות באירועים שלהם ביתר קלות בממשק בעל נראות משופרת. השיפורים כוללים הדגשת האירועים הקרובים, וקבלת הצעות להשתתפות באירועים רלוונטיים, בהתבסס על מידע שנאסף על ידי פייסבוק על הגולש, דפים שאהב, תחומים שמדברים אליו וכדומה.


חשיפת אירוע – כלים בסיסיים
דפים עסקיים הנוהגים לפרסם אירועים דרך קבע, יכולים לעשות באמצעות לשונית האירועים בעמוד. ניתן לארגן מחדש את סדר הלשוניות, כך שלשונית זו תופיע במיקום מרכזי, שימשוך את תשומת לב הגולשים (הלשונית נמצאת בכל עמוד עסקי, לעתים ממוקמת באפשרויות נוספות, ולא במסגרת האפשרויות של ברירת המחדל). הפצת האירועים כיום אפשרית גם עבור גולשים שאינם לוקחים חלק ברשת החברתית פייסבוק. דבר זה נעשה באמצעות שליחת הזמנה לאירוע באמצעות המייל.


רוצים לדעת איך ליצור אירועים אפקטיביים בפייסבוק?  Super Face - יסייעו לכם להפיק את המיטב מפרסום ושיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות. לפרטים ולתיאום פגישת ייעוץ והדרכה התקשרו: 054-4573435 או כתבו לנו לכתובת מייל: Shami@SuperFace.co.il

תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: