כפתורי תגובה לפייסבוק‏ - FACEBOOK REACTIONS

לאחר חודשים רבים של מחקר וניסוי, החליטה הרשת החברתית המובילה בעולם, פייסבוק, להשיק הרחבה לכפתור ה"לייק" המוכר והאהוב, הרחבה בשם FACEBOOK REACTIONS‏. הרחבה זו תאפשר לגולשים להביע את תחושתם על הפוסט / המודעה בקשת רחבה יותר של רגשות, ובאופן מיידי. אפשרות זו תספק לפייסבוק מידע רב ומעמיק יותר על הגולשים, ויתכן שבעתיד תשפיע גם על החשיפות שכל מסר יזכה לקבל.

 

Reactions are here! We're excited to officially announce even more ways to celebrate, sympathize, admire and love. They're right behind the Like button. Just press, hold and enjoy.

Posted by Facebook on Monday, February 29, 2016



מדוע ראו פייסבוק צורך בהוספת כפתורי תגובה נוספים?

אחד הפידבקים שהתקבלו ממחקרים שביצעו פייסבוק בקרב המשתמשים, העלה כי כפתור "לייק" אינו מספק מענה מלא. כאשר יש רצון להזדהות עם פוסט עצוב, כגון פוסט שמדבר על אובדן, פיטורין, או כל נושא עצוב אחר, כפתור "לייק" פשוט נראה לא מתאים. כאשר גולשים רצון להביע רגש שונה מ"לייק", לרוב צרפו לפוסט תגובה טקסטואלית, אשר כלל אימאג' ברוח הדברים. הצורך של הגולשים להביע רגשות נוספים לבסוף הביא בפייסבוק את ההחלטה לאפשר לגולשים שימוש באלמנטים נוספים, להבעת רגשות אחרים. תוצאות המחקר הביאו את פייסבוק לייצר 5 אייקונים לביטוי רגשות חדשים.

אילו כפתורי תגובה נוספו לפייסבוק?

כאמור, לצד כפתור ה"לייק" הוותיק, מעתה יוכלו הגולשים להביע כמה רגשות נוספים, כהתייחסות למסרים שמועברים אליהם בפוסטים או במודעות. כיום קיימת אפשרות להתייחס לפוסט או מודעה באמצעות 6 כפתורים: "לייק", "אהבה" – אייקון של לב, "צחוק", "מדהים", "עצב" ו"כעס".

כיצד נראים כפתורי התגובה?

בתחתית פוסט או מודעה יופיעו כל האימג'ים אשר התקבלו מהגולשים.  מבחינה מספרית, יסכמו כלל ההתייחסויות השונות למספר אחד, ויצטרפו לספירה שהיתה נהוגה עד היום רק בגין כפתור ה"לייק". 


כיצד משתמשים בסרגל הרגשות החדש?
בכדי להשתמש ב- FACEBOOK REACTIONS‏ במכשירכם הנייד, תצטרכו ללחוץ על כפתור ה- "לייק" לחיצה ארוכה. פעולה זו תפתח בפניכם את סרגל האפשרויות, ממנו תוכלו לבחור כיצד להגיב. בעת שימוש במחשב נייד, תוכלו לעבור עם העכבר מעל לכפתור הלייק, על מנת שיפתח בפניכם הסרגל.



תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: