ממשק הביקורות בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לגולשים לדרג עמודים עסקיים, כחלק מהקונספט בו מתאפשרת אינטראקציה בין עמוד עסקי לגולשים. כל גולש יכול להביע את רמת שביעות רצונו מהעסק. הדבר מקנה לגולש את היכולת להביע דעתו על העמוד, הן באמצעות דירוג מספרי, המבוטא באמצעות כוכבים (1-5) והן בהוספת טקסט מילולי. 

עמודים אותם ניתן לדרג בפייסבוק

בעת פתיחת עמוד עסקי, קיימת בחירה בין כמה וכמה קטגוריות. השוני בין הקטגוריות מבטא את סוג העסק ומהות פעילותו. בכל קטגוריית עמודים עסקיים קיימות אפשרויות שונות, שדות שונים ופונקציות אותן ניתן לכלול במסגרת העמוד. היכולת לדרג עמודים עסקיים באמצעות ממשק הדירוג קיימת כיום בעסקים המבוססים מקום (עסק מקומי) בלבד. על מנת שממשק הדירוגים יופיע, יש לציין במידע אודות הדף את כתובת העסק, ולאפשר הופעת מפה בדף וסימון ה-V מתחתיה. 
במידה ולא תרצו שממשק הביקורות יופיע בעמוד יש להסיר את ה-V מתחת למפה וממשק הביקורות לא יופיע יותר בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם.



דף עסקי בפייסבוק - היכן מופיעים הדירוגים

ממשק הדירוגים מופיע בצד הדף העסקי, מתחת לסטטוסים שנכתבים על ידי אוהדי הדף כברירת מחדל. ניתן לשנות את סדר הופעת המידע המוצג בצד – לרוב יוצגו שם תמונות, סרטונים, וכדומה. סדר הדירוגים אינו קבוע, והוא מוצג באופן מעט שונה עבור כל גולש. הסדר נקבע על ידי כמה פרמטרים עבור הגולש – רמת הקרבה שלו לאדם אשר כתב את הביקורת, מועד כתיבת הביקורת, ורמת המעורבות לה זכתה הביקורת (תגובות, לייקים וכדומה).




דף עסקי בפייסבוק - סוגי דירוגים

כאשר גולש בוחר לדרג דף עסקי, הוא יכול לבחור באם לפרסם את הדירוג באופן ציבורי, לכלל קהל הגולשים, או לחבריו בלבד. אם בחר הגולש לחשוף את הדירוג רק לקהל גולשים ספציפי, רק קהל זה יוכל לצפות בדירוג.

ציון דירוג דף

בראש ממשק הדירוגים מופיע ציון דירוג הדף. ציון זה נקבע כממוצע ציוני הדירוגים אשר התקבלו בדף. ציון זה משקלל רק את הדירוגים אשר פורסמו באופן ציבורי.



תגובת העסק לדירוג

לכל בעל דף עסקי קיימת אפשרות להתייחס לדירוגים שהתקבלו בדף. אפשר להוסיף תגובה ולעשות לייק לדירוג. הדבר מאפשר יצירת אינטראקציה עם הגולש, להודות על ביקורת חיובית, לבקש פרטים נוספים במידת הצורך, וכמובן להגיב גם כאשר מתקבלת ביקורת שלילית. 



הסרת דירוג
פייסבוק הגדירה כללים למתן דירוגים. על הדירוג להיות מבוסס חוויה אישית, ולכלול ביקורת עניינית. כיום לא ניתן להסיר ביקורת מהעמוד, אך קיימת אפשרות לדווח לפייסבוק על ביקורת שאינה עומדת בהנחיות. דיווח מתבצע באמצעות לחיצה על החץ המופיע בפינה העליונה של הביקורת, והמשך פעולה על פי ההנחיות.

קידום בפייסבוק מותאם לכול בית עסק המעוניין להגדיל את הכנסותיו ואת חשיפתו בקרב קהל הגולשים ברשת החברתית. לפרטים התקשרו:  054-4573435 או שלחו מייל לכתובת: Shami@SuperFace.co.il

 


תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: