אטלס - מערכת הפרסום החדשה של פייסבוק

ב-2013 רכשה פייסבוק ממייקרוסופט את "חבילת הפרסום אטלס" וכעת המוצר התפתח אל מערכת הפרסום החדשה שמטרתה להשתמש בנתונים שנאספים על ידי משתמשים אמתיים כדי ליצור פרסום מבוסס פלחי שוק ולסייע למפרסמים להגיע לקהל היעד הנכון למוצר או לשירות שלהם. 

איך עובדת המערכת?

כאמור, המערכת נועדה כדי לשנות את דרך הפרסום בפייסבוק ובעיקר כדי לקחת מגוגל את השליטה הבלעדית על עולם הפרסום והמודעות הממומנות. דרך הפלטפורמה ניתן לרכוש מודעות המגיעות למשתמשי פייסבוק בזמן הגלישה ברחבי האינטרנט.

פייסבוק אוהבת לקבל עלינו מידע

לפייסבוק יש גישה גדולה מאד אל נתוני המשתמשים שלהם (אנחנו). בין אם גישה זו היא לטובה או לרעה, היא מאפשרת לייצר פרסום מדויק מאד המבוסס על גילאים, תחומי עניין, מיקום, המכשיר בו משתמשים לגלישה (מחשב נייח או נייד, טאבלט או סמארטפון), תחומי עניין, מערכות יחסים, נתוני גלישה באתרים חיצוניים ועוד. השימוש בכוח פילוח השוק הפנומנלי שיש לפייסבוק, ויכולות המערכת החדשה מאפשרות ליצור פרסום מכוון ומדויק כפי שלא קרה בעבר עד כה.

היתרונות של אטלס
אטלס היא רשת חיצונית שתאפשר למפרסמים לפרסם בכל מיני אתרים שונים ובאפליקציות ברחבי הרשת, אך תדאג שכל פרסום ספציפי יגיע רק לעיניים הנכונות. דבר זה מאפשר להגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאלים בעלות נמוכה יותר. את המודעות המפורסמות ברחבי האינטרנט, יוכלו המפרסמים לנתח ולבדוק על פי מידת היעילות והחשיפה שלהם. כמו כן, אטלס מציעה גם ניתוחי גולשים. בתור מפרסמים תוכלו לראות לאיזו מודעה שלכם נחשף הגולש והיכן, וגם לראות מי הוא הגולש שנחשף. בנוסף לנתונים אלו, תוכלו גם להבין את ההבדלים בין גולשים במדיות השונות וכיצד הם מגיבים לכל סוג של מודעה. בניגוד לפלטפורמות פרסום אחרות ומיושנות יותר, אטלס לא תעבוד עם שיטת עוגיות (קוקיז) אלא תשתמש בנתוני המשתמש שנלקחו על ידי פייסבוק, דבר זה יאפשר, כמו שכבר ציינו, לזקק את פלח השוק המבוקש ולייעל את הפרסום. יחד עם זאת, פייסבוק מצהירה שבתור משתמשיה, אין לכם מה לחשוש, לאטלס אין גישה לפרטים האישיים שלכם ואתם מוגנים. נקווה שזה נכון.

האם הבשורה באמת כל כך גדולה?
כנראה שכן. אטלס מתעתדת להיות חלוצת פרסום ולהוביל את פייסבוק להצלחה ולרווחים משמעותיים. המרוויחים הגדולים, מלבד פייסבוק, יהיו המפרסמים הגדולים שיצליחו להגיע ללקוחות המיועדים, וגם אנחנו כקהל הצרכנים שנחשף בעיקר למוצרים או לשירותים המותאמים אישית לנו. 
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: