לייקים לפייסבוק

מי לא מכיר אותו, מציץ כמעט מכל פוסט בפייסבוק, בעל נוכחות כחולה ובולטת. אם סימנתם - כנראה שאהבתם. זהו הלייק, הסמל שאולי מזוהה עם פייסבוק יותר מכל. במאמר הבא נסביר על המשמעות של הלייקים בדף אוהדים עסקי והאם הם בעלי פוטנציאל הכנסה עבור העסק שלך?

אז מהו לייק?

לייק הוא פשוט מאוד פעולה וסמל גרפי שבאים להעיד שהגולשים בפייסבוק אהבו את התוכן שפורסם או תגובה לתוכן. בדף אוהדים עסקי, יש להבחין בין שני סוגי לייקים: לייק לעמוד עצמו - אשר מסמן שהאוהד אהב את הדף; ולייקים לפוסטים ולתגובות - אשר מעידים על כך שהאוהד אהב פוסט ספציפי בדף העסקי. גולשים מסמנים לייקים לפוסטים אם הם חשים שהם העניקו להם ערך מוסף מסוים, אם הם ריגשו אותם, הצחיקו אותם, העניקו להם ידע נוסף,  טיפים, השראה ועוד.

האם לייקים יכולים להפוך ללידים?

ישנה חשיבות רבה לקבל לייקים משני המקורות- לעמוד ולפוסטים. מדוע? בעולם הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט, מערכת היחסים עם הגולש נבנית לטווח ארוך. על מנת לייצר אותה, צריך קודם כל להביא אותו לדף שלכם ולהפוך אותו לאוהד. מרגע שהוא נמצא שם, אתם מתחילים לייצר תקשורת ביניכם. אתה, בתור בעל העסק, לומד להכיר אותו דרך תכנים בעלי ערך שאתה מעלה לעמוד. אתה רואה על אילו פוסטים הוא סימן לייק, מה הוא אהב יותר או פחות, על מה הוא בחר להגיב או את מה לשתף. לאורך זמן, אתה מדייק את המסרים שלך. בסופו של דבר, עם מתן ערך מדויק, מעניין ובעל ערך לקהל האוהדים שלך, הם יותר יתחברו אליו וכך תוכל לגרום לחלקם להשאיר לך פרטים. הפרטים הללו - המכונים לידים - הם הדרך שלך לייצר הכנסה נוספת בעבור העסק שלך.  

המטרה - לייקים? לא בהכרח.
לייק לפוסט או לעמוד הם רק סימן שפעולה שהגולש ביצע. בפועל המטרה היא להפוך אותו ללקוח משלם. באמצעות תוכן נכון ורלוונטי נוכל להניע את הגולש להפוך ללקוח, ולייצר קהילה פעילה של לקוחות עוקבים בפייסבוק או בכל מדיה אחרת.

יש לכם שאלה? רוצים לקבע סיוע או הכוונה בניהול הפעילות שלכם בשיווק בפייסבוק? מוזמנים ליצור איתי קשר בנייד 054-4573435 או במייל Shami@SuperFace.co.il

תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: