עדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי 14.6.20

מאז 2010 שגרת העבודה שלי כוללת זמן למידה. כולנו יודעים שעולם השיווק הדיגיטלי מתקדם ומתפתח, כדי להישאר מעודכן אני מקדיש כ-15% מזמן העבודה שלי ללמידה באמצעות בלוגים של חברות הדיגיטל, מאמרים, שאלות שעולות בקבוצות הוואטסאפ שלי, בקבוצות פייסבוק מקצועיות ובהרצאות ומפגשים.

גיבוי תמונות פרופיל הפייסבוק האישי בתמונות גוגל 

בתחילת החודש פייסבוק השיקה את שירות גיבוי התמונות שלכם לשירות תמונות גוגל. השירות 'כלי העברת התמונות - Facebook transfer tool' יאפשר לכם להעביר את התמונות והסרטונים שלכם לשירות המוכר של גוגל.

תוכלו להיכנס לשירות דרך הקישור https://www.facebook.com/dtp ומשם להגדיר את העברת התמונות או הסרטונים שלכם (כל מדיה בנפרד) לשירות התמונות של גוגל. 



יש לציין שבפייסבוק קיים כבר שנים כלי שמאפשר לכם להוריד את כל המידע שלכם כולל תמונות, סרטונים, סטטוסים ושאר מידע ישירות מפייסבוק למחשב שלכם.
את הורדת הנתונים אפשר לבצע בקישור https://www.facebook.com/dyi

לינקדאין רימרקטינג
נכון שזה נשמע קצת מוזר? פשוט לא התרגלנו שלינקדאין מאפשרת שימוש ביכולות הרימרקטינג המופלאות. רימרקטינג בעולם השיווק הדיגיטלי מתייחס ליכולת "לצבוע" גולשים שביצעו פעולה מסויימת באתר או באחת הפלטפורמות החברתיות ולפרסם אליהם כקהל יעד מוגדר מסרים שיווקיים בפרסום לרוב ממומן.
גוגל ופייסבוק כבר מזמן מאפשרות רימרקטינג ברמות שונות, והפעם תורה של לינקדאין לצעוד לעבר הקידמה הדיגיטלית ולאפשר "צביעת" גולשים לרימרקטינג מתוך אלו שצפייה בחלק מוידאו (בהעלאה ישירה לדף הלינקדאין העסקי) או עד סופו (25%, 50%, 75% או 100%). בנוסף גם גולשים שפתחו טופס לידים של לינקדאין או אפילו רק פתחו אותו יוכלו להיות מטורגטים מחדש. 

וואטסאפ ביזנס - אם אתם לא שם, למה אתם מחכים? 

כבר רבות דיברתי על האפליקציה העסקית של וואטסאפ. אם אתם עדיין לא שם, אני מזמין אתכם למפגש נטוורקינג אונליין שם ארצה על השימוש באפליקצייה בשירות ושיווק העסק שלכם.
פרטים על המפגש תוכלו לקרוא באיוונט הפייסבוק > https://www.facebook.com/events/281819819641065

יוזמה לקידום בשפה שיוויונית  

מי מכם לא נתקל בקושי בניסוח טקסט מותאם לשני המינים? ישנם כמה פתרונות לבעיה הזו השפה העברית:
1. כתיבה בלשון זכר יחיד - קהל הנשים לא מקבל תוכן שמותאם אליו אישית
2. כתיבה בלשון נקבה יחיד - לרוב קורה כאשר קהל היעד הוא ברובו או כולו נשים, במצב זה קהל הגברים לא מקבל תוכן שמותאם אישית.
3. כתיבה בלשון רבים  - קהל הקוראים לא מרגיש פנייה אישית אליו.
4. כתיבה בלשון יחיד באופן שפונה לשני המינים - אתגר לשוני לא פשוט שמצריך פתלתלות (איזו מילה נפלאה זו!) בנבכי השפה העברית.

אז מה עושים? יוזמה נפלאה בהקשר זה נמצאת בדף הפייסבוק דברו אלינו שם תוכלו למצוא דוגמאות לכאן ולכאן בשימוש בשפה מגדרית נכונה יותר או פחות. בתחילת הדף ננעץ פוסט חשוב עם מדריך חינמי בשם 'לכתוב לכולםן' לכתיבה שיוויונית וניטרלית מגדרית.בהצלחה לכםן!

לסיום - וידוי: אני מכור לד"ר חיים שפירא!
את ד"ר חיים שפירא הכרתי איפשהו לפני 15 שנה בהרצאה שרצה לה באינטרנט, שם הוא שבה את ליבי ביכולת שלו לנהל הרצאה על נושא מסויים, לדבר על העולמות של פו הדב, עליסה בארץ הפלאות, הקוסם מארץ עוץ, הנסיך הקטן וסוללת הפסיכולוגים והפילוסופים הגדולים בעולם - וללא שום קשר לנושא ההרצאה לגרום למאזין להישאר פעור פה ומלא קסם בלב.
כמו רבים מאיתנו, בימים אלו הוא רץ בסדרת הרצאות ובהרצאה הקרובה בנושא "פסיכולוגיה של קבלת החלטות' במסגרת פעילויות think&drink תוכלו ליהנות מפניני לשונו של הדוקטור.
פרטים באיוונט הפייסבוק > https://www.facebook.com/events/601680920442042/

תמשיכו להשקיע זמן למידה גם בעסק שלכם ובשיווק שלו, כך תקבלו תחושת שליטה על אינספור אפשרויות ואפיקי השיווק לעסק שלכם.

שלכם,
שמי SuperFace
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

עדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי 14.6.20
סקירת החדשות האחרונות בעולם השיווק הדיגיטלי - כל מה שמעניין אתכם >
עדכונים בעולם השיווק הדיגיטלי 31.5.20
סקירת החדשות האחרונות בעולם השיווק הדיגיטלי - כל מה שמעניין אתכם >
שינוי שם דף עסקי בפייסבוק
שינוי של שם הדף העסקי בפייסבוק הוא תהליך פשוט יחסית, כנסו לקרוא איך >>

צור קשר: