שיווק בפייסבוק – איך לבנות רשימת תפוצה איכותית

רשימת תפוצה, או בשמה השני רשימת דיוור, היא מידע יקר ערך עבורכם כבעלי עסקים. רשימה זו, המכילה את פרטי הלקוחות שלכם, יכולה לאפשר לכם דרכים שונות ליצירת קשר איתם. הדרך לתקשר עם בעלי עניין שכבר היו אתכם בקשר בעבר, קלה יותר ואפקטיביות יותר מאשר יצירת קשר עם קהל חדש, שעדין לא נחשף אליכם.

חשיפה גבוהה למיילים

בהשוואה לאפיקי פרסום ושיווק אחרים, מהווה החשיפה למיילים דרך אפקטיבית ויעילה לתקשר עם קהל היעד שלכם. באופן השוואתי לתפוצת פוסטים אורגנים בפייסבוק, העומדת כיום על אחוזים בודדים, נמצא כי אחוזי פתיחת מיילים עומדים על כ- 20%. כמובן שאין כאן כל התחייבות לעמידה באחוזים אלו, והרבה תלוי באופן שבו תתנהלו עם רשימת התפוצה שלכם, והערך שיינתן מאותם מיילים למקבלם.

יצירת רשימת דיוור – איך מתחילים

על מנת ליצור רשימת תפוצה עליכם לגרום לגולשים שלכם, באתר או בפייסבוק למסור לכם את המייל שלהם. מומלץ שלא לבקש עודף פרטים, בנוסף לכתובת המייל, אם אין בכוונתכם לעשות בהם אחר כך שימוש. דרך אחת לקבלת מיילים מגולשים היא באמצעות יצירת טופס המזמין אותם להצטרף לרשימת התפוצה. על מנת להניע את הגולשים לפעולה זו, מומלץ לספק להם סיבה לעשות זאת. עזרו לגולשים להבין מדוע כדאי להם להצטרף, עודדו אותם באמצעות מתנה שתוכלו לספק להם, מדריך, סרטון הסברה, או כל תמריץ אחר שעולה בדעתכם. נסו למקם טפסים שונים בוויזואליות שונה ובמיקומים שונים, וכך, באמצעות מדידת האפקטיביות שלהם, תדעו מה עובד לכם יותר, ומה פחות.

היכן להטמיע בקשות ליצירת רשימת תפוצה

ישנם כמה וכמה מקומות אשר נמצאו אפקטיביים לצורך איסוף מיילים, וכאמור, מומלץ לנסות ולבחון אילו מהמקומות מניב לכם אפקטיביות גדולה יותר. טופס הזמנה ליצירת רשימה זו יכול להיות מוטמע בראש האתר, במקום קבוע. עמוד אודות גם הוא נמצא כמקום מועדף להטמעת טופס מסוג זה. אם האתר שלכם כולל בלוגים, מקמו אפשרות הרשמה גם בתחתית כל פוסט. מקום נוסף הוצא בצדי הדפים השונים באתר. ניתן לעשות שימוש גם בטופס צף (פופ אפ), אשר יקפוץ ויזכיר לגולש את האפשרות להצטרף לרשימה. גם בפייסבוק ניתן ליצור לשונית המזמינה את הגולשים להרשמה.

תועלות מרשימת תפוצה איכותית

רשימה של הגולשים שלכם היא הדרך הקלה ביותר ליצור עימם קשר. הם כבר מכירים אתכם ורמת המוכנות שלהם לקבל מכם הצעות נוספות גבוהה בהשוואה לזו של גולשים חדשים. רשימה זו תאפשר לכם לפרסם מוצרים, שירותים או מבצעים עבורם באופן ספציפי, ובכך להגדיל סיכוי להגדלת הפעילות מולם.

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר.

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות.
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן