קידום בפייסבוק לצורך קידום אורגני בגוגל

כיצד משפיעה נוכחות חזקה בפייסבוק על המיקום שלך בגוגל

מרבית בעלי העסקים ממתגים ומשווקים את עצמם בכמה אפיקים. באם אחד מהאפיקים בהם אתה כבעל עסק עושה שימוש הוא אתר אינטרנט, המטרה שלך היא שהגולשים ימצאו אותו בחיפוש בגוגל. גולשים רלוונטיים עבור העסק שלך, אשר אינם מכירים את העסק שלך, מחפשים בגוגל עסק – חברה, חנות, גוף עסקי, אשר ייתן להם פתרון לצורך – מוצר או שירות.  באם האתר שלך יעלה במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, יגדלו הסיכויים כי הגולשים יגיעו אליך ולא אל המתחרים.

איך עובדת שיטת הדרוגים בגוגל

חברת גוגל, המספקת את מנוע החיפוש המוביל בישראל ובעולם, פיתחה אלגוריתם, אשר מתעדכן מעת לעת, באמצעותו נקבע סדר הדירוגים עבור כל חיפוש המבוצע על ידי הגולשים. אלגוריתם זה מושפע ממאות גורמים הנחלקים למספר קטגוריות עיקריות. קטגוריה עיקרית, אשר השפעתה הולכת וגדלה, היא פעילות במדיה החברתית – כאשר עיקרה בפייסבוק. לפי המחקרים כיום, כ- 40% מהפרמטרים באמצעותם נקבע סדר הדירוגים נכללים במעטפת פעילות במדיה החברתית.

מיתוג ברשת האינטרנט

כבעל עסק, המטרה שלך היא להפיץ את העסק שלך בכמה שיותר אפיקים אפקטיביים באינטרנט. דף עסקי בפייסבוק נסרק בגוגל, דבר אשר יעלה בעת חיפוש שם העסק שלך וחיפוש ביטויים רלוונטיים שיופיעו בו. לא פעם רואים בעת חיפושי בגוגל כי דפי הפייסבוק של עסקים בתחום עוקפים אתרי אינטרנט במיקומים. ככול שהדף העסקי שלך בפייסבוק יהיה עשיר באוהדים אקטיביים ומעורבים, והתוכן בעמוד יהיה עשיר באינטראקציות של גולשים, כך יעלה הסיכוי של דף זה להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל.

מערך קישורים אפקטיבי

גורם שאין בגינו עוררין, המשפיע על הדירוגים של אתרי אינטרנט בגוגל הוא מערך קישורים. אתר שיש אליו קישורים מאפיקים רלוונטיים באינטרנט, אפיקים בעלי סמכות המספקים לגולש ערך מוסף, הוא אתר שנתפס בעיני גוגל כמומלץ, ולכן יקדם אותו בדירוגים. מערך קישורים מגוון, הכולל קישורים ממדיות חברתיות ככלל ופייסבוק בפרט, הוא מערך קישורים אפקטיבי. 

כפתורים חברתיים באתר

על מנת למקסם את ההשפעה שיש כיום למדיה החברתית על המיקום של האתר בגוגל, מומלץ לשלב באתר האינטרנט כפתורי לייק ושיתוף, המקשרים לפייסבוק. הדבר יסיע גם בהגדלת החשיפה, מעבר למה שמתאפשר באמצעות הקידום האורגני של האתר, וגם יחזק את יכולת האתר להתקדם במיקומים. מוזמנים לשתף את המאמר באמצעות כפתורי השיתוף החברתיים בהמשך 😉

זו הזמנה לדלת פתוחה: אני נהנה להמציא את עצמי מחדש עם כל לקוח ונענה להרבה מאוד אתגרים חדשים לאורך השנים.

יש לכם אתגר, שאלה, קושי או דילמה חדשה עבורי? יש לכם סיפור מעניין או אנשים שנוכל לחבר?

יששש!!! תנסו אותי 🦸🏻‍♂️

הכי פשוט לפנות אלי בוואטסאפ או פשוט להתקשר.

מבטיח לסייע ככל שאוכל.

שיהיו לכולנו דרכים מוצלחות ומיטיבות.
שמי SuperFace

חכמת השיווק

שיווק דיגיטלי – רצף של רעיונות וגישות לנושא

מאחורי הגלימה

העולם האישי שלי

דברו איתי

בשביל זה הגעתם, לא?

לקוחות

מאחורי כל אחת ואחד מהלקוחות שלי ישנו סיפור

שירותי העל

כל הדרכים ללמוד, להתפתח ולעוף ביחד – שנתחיל?

אתגר השיווק לעסקים

עסקים רוצים שכולם יראו את הפרסום שלהם בכל מקום ויהפכו ללקוחות – זה באמת אפשרי?

דילוג לתוכן