קידום אתרים

כיום אתרים רבים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם ברשת, אינם יכולים להרשות לעצמם לפסוח על קידום אתרים ברשתות החברתיות. ואכן על מנת להשיג חשיפה נרחבת ברחבי האינטרנט, להיות חברים ברשת חברתית זהו תנאי מחויב המציאות. מלבד החשיפה הרצויה, קיומן של הרשתות החברתיות טומן בחובו המון יתרונות לעסקים, החל מהיכולת להרחיב את מעגל קהל הלקוחות, דרך שימור לקוחות קיימים ועדכון על מבצעים או מוצרים חדשים ועד לזמינות מרבית בתחום מתן השירותים. 


הגדלת השיח הציבורי סביב העסק

אין זה סוד כי באפשרותן של מדיות חברתיות להגביר את השיח סביב האתר, או במילים אחרות לייצר באזזז תקשורתי. כמו כן קידום ברשתות חברתיות פותח דלת בפני עסקים קטנים שלפני עידן האינטרנט, לא יכלו להרשות לעצמם לצאת לקמפיינים שיווקיים. כיום הם יכולים לתת פייט מול המתחרות הגדולות ביותר, כל עוד יש להם מנהל רשתות חברתיות בעל מוח יצירתי. 
ניקח לדוגמה חברה קטנה שרצתה לשווק מוצר סטנדרטי כמו בלנדר, ובאקט שיווקי מרשים החלה להעלות סרטונים ליוטיוב. מטרת הסרטונים הייתה לבחון את כוחו של הבלנדר בריסוק מוצרים, ואין הכוונה רק למוצרי מזון, אלא לסוגים שונים של מוצרים. כמובן שהסרטונים הפכו במהרה להיות ויראליים, מתוקף היותם ממש מצחיקים והחברה זכתה להכרה ממש בין לילה, מה שהוביל לכך שהבלנדר החל להיחטף מהמדפים.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:
מיתוג במדיה הדיגיטלית
שינוי שם דף עסקי בפייסבוק

פייסבוק - שדרוג ממשק הפתקים
קידום בפייסבוק לצורך קידום אורגני בגוגל
קידום בפייסבוק - מה פייסבוק מאפשרת לי?




קידום אתרים ברשתות חברתיות – הזדמנות עסקית חסרת תקדים

כמו כן בל נשכח שהזמרים הגדולים ביותר כמו ג'סטין ביבר החלו את דרכם בהעלאת סרטון ליוטיוב והפכו למפורסמים ומה גם שלא חסרים אנשים אשר הגיעו לטלוויזיה בעקבות פוסט או ציוץ ברשת החברתית. הרשתות החברתיות הן הדבר החם והעדכני ביותר, לכן עסקים אינם יכולים לפספס את ההזדמנות השיווקית שרשתות אלו מספקות להם לצורך קידום העסק.

יד לוחצת יד
מלבד העלאת סרטונים לרחבי הרשת ויצירת מודעות למוצר או לאתר חדש, אחת מהדרכים לשווק ברשתות חברתיות היא על ידי העלאת פוסטים, עדכונים או ציוצים. היתרון בהעלאת פוסטים אינו נגמר רק בתוכן המושקע, אלא שגם ניתן לקשר כל תוכן לעמוד רלוונטי באתר וכך להוביל את הגולשים להמשיך את הפעולה הרצויה. גם ההיפך הוא הנכון, וניתן מהאתר של העסק להוסיף כפתור ששולח את הגולשים לחפש את העמוד העסקי ברשתות החברתיות. כך שבסופו של דבר, הרשתות החברתיות מקדמות עסקים והעסקים מקדמים אותן בחזרה, וכך יוצא שהאינטרסים של כולם באים על סיפוקם, ובסופו של יום כולם יוצאים נשכרים. 

שוקלים לקדם את האתר שלכם? מוזמנים לפנות לייעוץ ללא עלות במייל Shami@SuperFace.co.il או בנייד 054-4573435
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

מיקומי מודעות בפרסום ממומן בפייסבוק
לא ציפיתם שפייסבוק תנוח על זרי הדפנה - בהתחשב שמסובבים אותה על הגריל כמו טרף? אז לאחרונה פייסבוק שחררה כמה מיקומי מודעות חדשות ואתם יכולים להתעדכן.
שאלה תשובה - מה תפקידו של יועץ שיווקי
בעקבות דיון שעלה בקבוצת פייסבוק נטוורקינג ויין על תפקידו של יועץ שיווק העליתי לפה את ההתייחסות שלי, מוזמנים להגיב >
דף פייסבוק עסקי - איך מתייגים?
איך מתייגים דפים עסקיים בפייסבוק? איך מקיימים קידום בפייסבוק? גם העסק שלכם יכול לקבל הפניות חמות שיניבו עסקאות מוצלחות ורווחים גדולים. לפרטים היכנסו:

צור קשר: