עיצוב אתרים

כבר שנים שהמומחים בבניית אתרים מנסים לפענח את האלגוריתמים הסודיים של גוגל ואת העדפותיו השונות. למרות שסביר להניח כי דרכי הפעולה של הרובוטים של גוגל נשארו תמוהות בעיני רבים, עדיין ישנם כמה קודים שכן ניתנים לפיצוח, כך שכיום ניתן להגיד, שאחד הפרמטרים להצלחתו של אתר במנועי החיפוש, הוא עיצובו. 
עיצוב אתרים הוא שם המשחק ולכן אם יש רצון להצליח, חשוב רגע לפני בניית אתר, להקדיש מחשבה וזמן לבחירת המומחים לדבר על מנת שהתוצאות יהיו עד כמה שיותר אופטימליות, גם עבור מנהלי האתר בעת ניהול התוכן, גם עבור הגולשים שמחפשים חוויה נוחה ופשוטה וגם עבור גוגל, מנוע החיפוש המתקדם שמחפש לספק לגולשים שלו את הטוב ביותר. 

עיצוב אופטימלי לאתר אידיאלי

היות וכיום הרשתות החברתיות מהוות חלק אינטגרלי מהזירה השיווקית, הרי שאין לעצב אתר שאינו כולל כפתורים המקשרים את הגולש לעמודים העסקיים ברשת החברתית. הסיבה שאתרים אינם פוסחים על שיווק ברשתות החברתיות היא שהן מאפשרות להם להיות נגישים יותר לקהל הלקוחות. אם אתר משמש כמסגרת פורמלית והוא משרת בעיקר את התדמית, הרי שדף עסקי הוא מסגרת בלתי פורמלית והוא נותן מענה זמין ללקוחות, מה גם שבכל רשת חברתית ניתן להגיב לפניות, לפתוח קבוצות עניין משותפות, לקדם אחד את השני, לקבל נקודת מבט מקרוב על המתחרים וכך לגדול ולהתפתח באופן משמעותי.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:
שיפורים בממשק הוידאו של פייסבוק
שינוי שם דף עסקי בפייסבוק
דף נחיתה בפייסבוק
אבטחת חשבון בפייסבוק
שיווק בפייסבוק

קורס שיווק או יעוץ ממומחה לעיצוב יכול למנף את העסק קדימה

כאשר בוחרים באספקט עיצובי יש לוודא כי הפן הוויזואלי שנבחר משרת על הצד הטוב ביותר את המותג וכי אתם פועלים עם אותו רעיון עיצובי גם בעת פתיחת הדף העסקי במדיה החברתית. כיום אינכם צריכים לעשות זאת לבדכם היות ויש אנשים המתמחים בניהול רשתות חברתיות שישמחו לעשות זאת עבורכם. 

בעזרת עיצוב נכון ניתן להגיע לתוצאות
יש לציין כי בעת בניית האתר חשוב לעצב אותו כך שיתאים לכל המדדים של גוגל, לא רק מבחינת קידום אלא גם מבחינת מדדי ניתוח ומעקב אשר מאפשרים לכם לקבל תמונה על מכלול הגולשים אשר מגיעים לאתר. לאתרים מגיעים גם גולשים אקטיביים וגם גולשים פסיביים ולכן על האתר להיות מעוצב בצורה כזו, שתיתן מענה לכל סוגי הגולשים. 
מידע רלוונטי כמו סוג הגולשים ודרכי הגעתם לאתר ניתן להסיק על ידי שימוש בכלים מתקדמים כמו גוגל אנליטיקס. כלי זה ודומיו מאפשרים ללמוד עד כמה עיצוב האתר או הדפים ברשתות החברתיות אטרקטיביים להגדלת המכירות ועד כמה הם משפיעים על הגולשים ומובילים אותם לבצע את הפעולות הרצויות.

חושבים לעצב אתר חדש או לשדרג את העיצוב הקיים? מוזמנים לפנות אלי לייעוץ ללא עלות למייל Shami@SuperFace.co.il או לנייד 054-4573435
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: