פרסום באינטרנט

בעולם מתקדם טכנולוגית שבו מתקיימת תחרות בין עסקים דומים על תשומת לבו של הצרכן הממוצע, הרי שהדרך היחידה לבלוט היא על ידי חידוד השוני. כתוצאה מכך, עסקים רבים פונים לבניית אסטרטגיה שיווקית יצירתית שתעזור להם להתבדל מהמתחרים, לאפיין את המותג, להבין את הלך הרוח של קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם ולקדם את העסק בהצלחה. 

בעבר לא היו קיימות עבור בעלי עסקים אפשרויות רבות לצורך פרסום העסק. הפלטפורמות  המסורתית כללו את הטלוויזיה, את הרדיו, את העיתון או את שלטי החוצות. הרי שמאז כניסתו של האינטרנט לחיינו, עומדים בפני עסקים אפיקי פרסום רבים ברחבי האינטרנט, כאשר אחת משיטות הפרסום באינטרנט, הידועות כאפקטיביות ביותר היא בניית אתרים.

החשיבות בבניית אתר לעסק

בסופו של דבר, גם אם ברשותכם המוצר הטוב ביותר וגם אם השירות שלכם ניתן ללא דופי, הבשורה על קיומכם לא תגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי ללא שיווק מתאים. היות ורוב הלקוחות הפוטנציאלים מבלים את מרבית זמנם הפנוי בגלישה ברשת, הרי שאם לעסק אין אתר, הוא מפספס פלח שוק מרכזי. לכן לאחר הסבך הביורוקרטי והשגת כל האישורים הנחוצים לפתיחת עסק, השלב הבא הוא בניית אתר על ידי חברה מקצועית.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:
קידום בפייסבוק
דף נחיתה בפייסבוק
אבטחת חשבון פייסבוק
קידום בפייסבוק - מושגים בסיסיים
אפשרויות קידום בפייסבוק


לפני שמתחילים לחשוב על שיווק של מוצר או שירות חדש, במדיה החברתית או בכל מדיה פרסומית שיווקית אחרת, חשוב לדייק לעצמנו ולהבהיר את המונח "חדש".
א. אם מדובר על מוצר/ שירות אשר קיים ומוצע למכירה בשוק, והוא מוצע עכשיו גם על ידיך – חדש בעסק שלך.
ב. אם מדובר על מוצר/ שירות חדש לחלוטין, אך קיימת מודעות אליו – חדש בקיומו, קיים בצורך.
ג. אם הציבור עדין לא מודע אפילו לצורך במוצר או בשירות שאתה חושב להציע – לא קיים אפילו בצורך מובהק.
מענה על שאלה זו כבר יכוון אותך טוב יותר כיצד נכון לפעול ולשווק אותו. 

בידול בידול ושוב בידול
אם ענית על השאלה שהוצגה בראש המאמר כי מדובר במוצר או שירות אשר כבר קיים ומוצע על ידי המתחרים שלך, עכשיו עליך להגדיר, קודם כל לעצמך, מה מבדל אותך בתור עסק המציע את מוצר או שירות זה. אחרי שהדבר יהיה ברור לך, תוכל להעביר את המסר ללקוחותיך ביתר קלות. 
קיימים מגוון גורמים שיכולים לבדל אותך מהמתחרים, חלקם פונקציונליים, חלקם נוגעים בעולמות השירות, וקיימת גם יכולת בידול באמצעות המחיר. ציין 3-5 גורמים מבדלים כפי שאתה תופס אותם. נסה לחשוב מתוך הראש של הלקוח הפוטנציאלי. מה חשוב לו. מה יכול למשוך אותו לרכוש את המוצר או השירות דווקא ממך. "אני הכי מקצועי בתחום" אינו גורם מבדל אפקטיבי. תן ללקוח להעיד על כך, אם אכן יתרשם שכך הדבר. אם המוצר שלך יעיל יותר מזה המוצע על ידי המתחרים, ציין במה זה מתבטא. אל תישאר בסיסמאות – חשוב פרקטי. 


למה חשוב לפנות למומחים ולא לבנות אתר בכוחות עצמכם?

למרות שכיום ניתן למצוא ברחבי הרשת תבניות מוכנות אותן ניתן להרכיב כמו לגו לכדי אתר שלם, הרי שאתר זה יהיה מאוד בסיסי ויהיה חסר את כל הפונקציות או האפליקציות הנדרשות עבורכם כדי להתקדם לשלבים הבאים. כמו כן, פנייה לחברה מקצועית תבטיח כי האתר יעוצב בצורה אופטימלית על מנת שיהפוך לחביבם של מנועי החיפוש ושם הגולשים כאחד. כי זו למעשה המטרה, להגיע לראש טבלת החיפוש של הגולשים, כדי להגביר את התנועה לאתר ויחד אתה להגדיל גם את הרווחים.

אקטיביות מול פסיביות – מדוע לא מומלץ לשקוט על זרי הדפנה?
עסקים רבים מאמינים כי ברגע שפתחו אתר הם עומדים בפני עלייה גדולה של הרווחים באופן מיידי, אולם בפועל אין זה כך. על מנת להצליח יש להגדיל את הנראות של האתר ולשם כך צריך לקדם את האתר באפיקים המתאימים. בין אם דרך שיווק ברשתות החברתיות, בין אם על ידי קידום אורגני בגוגל ובין אם על ידי פרסום במגוון אפיקי שיווק דיגיטליים נוספים. 

אם גם אתם רוצים לבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת לבית העסק שלכם כזו שתעביר את המסר הברור לקהל היעד, במהירות וביעילות מרבית צרו איתי קשר לפרטים: 054-4573435 מייל: Shami@SuperFace.co.il

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: