דף עסקי בפייסבוק - כפתורי הנעה לפעולה

דפים עסקיים בפייסבוק מהווים אפיק שיווקי מרכזי עבור בעלי עסקים רבים. אפיק זה מאפשר שפע של יתרונות ואפשרויות – יצירת קהל אוהדים, חיזוק המותג, חיזוק הנראות באינטרנט, ויצירת קמפיינים ממומנים לקידום העסק, מוצריו ו/או שירותיו. במסגרת האפשרויות העומדות בפני בעלי עמודים עסקיים, קיימת אפשרות להוספת כפתור הנעה לפעולה (Call To Action Button) לעמוד עצמו, והוספת כפתור לכל פוסט ממומן אשר נוצר במערכת הפרסום של פייסבוק.

כפתורי הנעה לפעולה בדף העסקי בפייסבוק

בכל עמוד עסקי ניתן לבחור ולהוסיף כפתור הנעה לפעולה אחד, מתוך הרשימה הבאה:
1. הזמין עכשיו Book Now - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
2. התקשר עכשיו Call Now - הפנייה לחיוג טלפוני 
3. צור איתנו קשר Contact Us - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
4. שלח הודעה Send Message - הפנייה לממשק ההודעות של העמוד 
5. שימוש באפליקציה Use App - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
6. משחק Play Game - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
7. לקנייה Shop Now - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
8. הרשמה Sign Up - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
9. צפייה בסרטון Watch Video - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
10. לשלוח דוא"ל Send Email  - הפנייה לשליחת מייל קבוע מראש
11. לקבל מידע נוסף Learn More - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
12. בקשה לפגישה Request Appointment - (אופציה חדשה שנוספת ביולי 2016)


כפתורים אלו נועדו לסייע לבעלי עסקים להניע את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה מבחינתם. על מנת ליצור כפתור הנעה לפעולה בעמוד עליכם לעמוד על הכפתור, אשר מופיע בראש העמוד. שם תינתן לכם רשימת אפשרויות הבחירה, ושם גם תוכלו להוסיף פרטים רלוונטיים כמו כתובת האתר אליה יופנה הגולש, מספר טלפון וכדומה.



פייסבוק - כפתורי הנעה לפעולה בפוסט ממומן

דרך נוספת להניע גולשים לפעולה תוך שימוש בכפתורים היא ביצירת פוסט ממומן, דרך מנהל המודעות של פייסבוק. אלו פוסטים אשר אינם מופיעים בעמוד עצמו, ויש להגדיר את קהל היעד שייחשף אליו. לא ניתן להוסיף כפתור הנעה לפעולה בפוסט בעמוד עצמו (אורגני).
במסגרת אפשרות זו קיימת רשימת כפתורים מעט שונה, עם שתי תוספות עיקריות:
1. תרום עכשיו Donate Now - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)
2. הורדה Download - הפנייה לאתר חיצוני וחנות האפליקציות של גוגל ואפל (אופציונלי)

על מנת להוסיף כפתור לפוסט ממומן עליכם ראשית כל ליצור פוסט כזה דרך מנהל המודעות. לאחר שתגדירו את קהל היעד אליו יופנה הפוסט, ותסיימו עם שלב הגדרת קריאייטיב למודעה, תוכלו לבחור להוסיף כפתור הנעה לפעולה מתוך הרשימה. לאחר פרסום הפוסט, יופיע הכפתור שבחרתם על גבי הפוסט במודעה.


פייסבוק הוא ערוץ שיווק חשוב במערך השיווק והפרסום באינטרנט לכל עסק. ערוץ זה מאפשר למותגים ולעסקים קטנים כגדולים להגיע לקהל יעד רחב ומגוון באופן אפקטיבי ומדוייק. 
SuperFace מדיה חברתית לעסקים מתמחה בתחום הקידום בפייסבוק לפרטים צרו עמנו קשר 054-4573435 או בכתובת המייל Shami@SuperFace.co.il


תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: