פוסט לינק בהשוואה לפוסט קרוסלה

במסגרת האפשרויות אשר עומדות בפני עסקים לשיווק בפייסבוק, הפעולה הנפוצה ביותר היא פרסום פוסטים מסוגים שונים. אחת האפשרויות החדשות לפרסום פוסט בדף העסקי היא פוסט קישור אשר יפנה את הגולש למקור חיצוני. לרוב הקישור יהיה לאתר או לדף נחיתה ייעודי לנושא הפוסט. האפשרות המשודרגת לפרסום פוסט קרוסלה החלה את דרכה בתחילה רק דרך מנהל המודעות, ליצירת פוסט ממומן, וכיום היא אפשרית גם במסגרת פרסום פוסט אורגני בעמוד העסקי.

מהו פוסט קרוסלה?

בשונה מפוסט עם קישור, אשר מאפשר להפנות את הגולש למקור חיצוני יחיד, פוסט קרוסלה מאפשר שימוש במספר קישורים. הפוסט מוצג ויזואלית בצורת קרוסלת תמונות, ומכאן שמו. לפוסט מסוג קרוסלה כמה יתרונות משמעותיים:
1. פוסט קרוסלה מאפשר לחשוף את הגולש בבת אחת לכמה מוצרים או שירותים המוצעים על ידי העסק.
2. פוסט קרוסלה מאפשר להציג תכונות שונות של אותו מוצר או שירות.
3. פוסט קרוסלה מאפשר לעסק להציג תמונה רחבה יותר, ואם תרצו סיפור שלם, אודות העסק.
בעזרת פוסט מסוג קרוסלה עובר הגולש תהליך אקטיבי הכולל מעבר בין התמונות, דבר אשר מחבר אותו טוב יותר לעסק. 

איך מעלים פוסט קרוסלה לעמוד העסקי בפייסבוק

על מנת ליצור פוסט מסוג זה, עליכם להיכנס לעמוד העסקי ולכתוב פוסט. לאחר מכן לחצו על כפתור להעלאת תמונות או סרטונים (Photo/ Video). בשלב הזה יפתח בפניכם חלון ובו מספר אפשרויות. האפשרות השלישית היא ליצור פוסט קרוסלה. בחירה באפשרות זו תפתח בפניכם חלון להכנסת כתובת היעד אליה יפנה הפוסט (URL). אופציה נוספת היא פשוט להדביק את הקישור בתיבת הטקסט ולהמשיך משם. 

בשלב הבא יש לבחור את התמונות שיופיעו בפוסט באמצעות התיבה בה מופיע סימן + גדול:




אם תרצו כי כל תמונה תפנה לכתובת אחרת, תוכלו לעשות זאת לאחר שתעלו את התמונות, בלחיצה על כל תמונה בנפרד. על מנת להעלות תמונות יהיה עליכם לבחור מבין התמונות המוצעות על ידי פייסבוק (תמונות אשר נשלפות מהאתר אליו מפנה הקישור), או להעלות תמונות חדשות. בנוסף תוכלו לערוך ולשנות את הכותרות של התמונות על יד לחיצה עליהן.

הגדרת קישור ייעודי לכל תמונה:




פוסט קרוסלה ממומן בפייסבוק

אם ברצונכם ליצור פוסט קרוסלה ממומן יהיה עליכם לעשות זאת דרך כלי מנהל המודעות. שם יהיה עליכם לבחור באפשרות Send people to your website או Increase convertions on your website ואז ביצירת פוסט קרוסלה.




SuperFace מדיה חברתית לעסקים מקיימים סדנאות פרטיות והדרכה לצוותי מדיה חברתית בחברות ובארגונים. לפרטים התקשרו 054-4573435 או שלחו מייל: Shami@SuperFace.co.il

תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: