פייסבוק – מודעה חדשה מסוג Local Awareness Ads

עבור בעלי עסקים קיימים כמה אפיקי שיווק ופרסום, המאפשרים להם להגיע לקהל לקוחות רלוונטיים, במטרה להגדיל חשיפה וכמובן בשאיפה להגיל הכנסות. לצד המודעות ויכולת הפילוח הקיימת כיום במודעות פייסבוק עבור בעלי עסקים, פותחו בפייסבוק שני כלים נוספים עבור בעלי עסקים מקומיים: סוג מודעות  נוסף בשם Local Awareness Ads, ואפשרות ליצירת מודעות דינאמיות לעסקים בעלי מספר סניפים.

Local Awareness Ads  -  פילוח גאוגרפי מידי בלחיצת כפתור

היכולת שמאפשרות מודעות מסוג Local Awareness Ads, ומהווה חידוש אל מול כל מודעה שהייתה קיימת עד כה, היא האפשרות לטרגט (לבחור קהל יעד אשר ייחשף למודעה) בקלות ובמהירות, לקהל גולשים אשר נמצא במרחק קרוב לכתובת העסק. אם עד כה בעלי עסקים נעזרו באמצעי שיווק יותר מסורתיים, בדומה לחלוקת פליירים בתיבות הדואר, עבור לקוחות פוטנציאלים המצויים בקרבת העסק, הרי שבאמצעות מודעות Local Awareness Ads, ניתן בלחיצת כפתור להגיע לקהל היעד המדויק, בצורה יעילה ואפקטיבית.

איך יוצרים מודעה מסוג Local Awareness Ads

יצירת מודעה מסוג זה היא כיום אופציה לבחירה הקיימת ברשימת האפשרויות, לצד מודעות מסוג קידום פוסט, שליחת אנשים לאתר שלך וכדומה. לאחר בחירת סוג מודעה זה, יש לבחור את העמוד העסקי הרלוונטי, אותו רוצים לקדם. בשלב הבא יש להגדיר את כתובת העסק (במידה והיא אינה כבר מוגדרת בעמוד) ובחירת רדיוס לתפוצת המודעה. קהל הגולשים שייחשף למודעה יהיה אלו הגרים באזור המוגדר ואילו המבקרים בו. בשלב הבא ניתן לפתח את קהל זה לפי טווח גילאים ומגדר. לאחר הגדרת התקציב לקמפיין יציג פייסבוק את כמות האנשים הצפויים להיחשף אליו. השלב האחרון הוא ביצירת המודעה עצמה, הגדרת קריאייטיב – טקסט ותמונה. בדומה למודעות אחרות, גם כאן ניתן לקבוע מה יהיה סוג הכפתור המניע לפעולה, וקיימות 2 אפשרויות לבחירה: "לייק לעמוד העסק" או "קבל הכוונה לבית העסק". צפו במדריך וידאו של פייסבוק:



ניהול מרוכז למספר רב של סניפי עסק
הכלי השני שפותח עבור בעלי דפים עסקיים בפייסבוק נועד בעיקר עבור עסקים מרובי סניפים והוא נקרא facebook-locations. הדבר מתבצע באמצעות ניהול דף עסק אחד מרכזי, אשר ממנו מתנהלים דפי סניפי משנה. כלי זה מאפשר ניהול של מידע אודות הסניפים ממקום מרכזי אחד. 

מודעות דינאמיות עבור סניפים
באמצעות כלי זה קיימת האפשרות עבור בעלי עסקים ליצור מודעות דינאמיות. מודעות אשר יציגו לגולש תוכן עבור הסניף המצוי הכי קרוב אליו באותה העת. הדבר דורש הגדרה מוקדמת של רשימת סניפים, כתובות, ורדיוס להפצת המודעות.

רוצים לדעת כיצד למקסם רווחים מכל מודעה? פנו אלי עוד היום וב-SuperFace תקבלו את הסיוע להפיק את המיטב מפרסום ושיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות. לפרטים טלפון: 054-4573435 כתובת מייל: Shami@SuperFace.co.il

זה מה שפייסבוק חושבת על פרסום מסורתי לעומת הפרסום שהיא מציעה...




תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

מיקומי מודעות בפרסום ממומן בפייסבוק
לא ציפיתם שפייסבוק תנוח על זרי הדפנה - בהתחשב שמסובבים אותה על הגריל כמו טרף? אז לאחרונה פייסבוק שחררה כמה מיקומי מודעות חדשות ואתם יכולים להתעדכן.
שאלה תשובה - מה תפקידו של יועץ שיווקי
בעקבות דיון שעלה בקבוצת פייסבוק נטוורקינג ויין על תפקידו של יועץ שיווק העליתי לפה את ההתייחסות שלי, מוזמנים להגיב >
דף פייסבוק עסקי - איך מתייגים?
איך מתייגים דפים עסקיים בפייסבוק? איך מקיימים קידום בפייסבוק? גם העסק שלכם יכול לקבל הפניות חמות שיניבו עסקאות מוצלחות ורווחים גדולים. לפרטים היכנסו:

צור קשר: