מודעות לידים בפייסבוק

אחת המטרות של בעלי עסקים בפעילות שיווקית היא לייצר לעצמם רשימה של פרטי לקוחות פוטנציאלים. רשימה זו, המכילה פרטים כגון שם, מייל וטלפון, תוכל לשמש את בעל העסק לפניה אל קהל זה, במטרה לעדכן אותו במידע מקצועי, לספר לו על מבצעים ובסופו של דבר להפוך אותו מגורם מתעניין ללקוח. פרטי הלקוח, המכונים בשפה המקצועית לידים, הם בעלי ערך רב לבעלי עסקים. 

איסוף לידים בתוך פייסבוק

בספטמבר 2015 פייסבוק השיקה כלי חדש, המאפשר לבעלי דפים עסקיים ליצור מודעת לידים בתוך ממשק פייסבוק עצמו. עד ליצירת כלי זה, בעל עסק אשר רצה לאסוף לידים, היה צריך ליצור מודעה, ולהוסיף בה קישור לדף נחיתה חיצןני ובו טופס פרטי יצירת קשר. הכלי החדש מאפשר לגולש להשאיר את פרטיו מבלי לצאת מפייסבוק, כאשר חלק מהפרטים האישיים מתמלאים בצורה אוטומטית, דבר אשר מקל מאוד על תהליך השארת הפרטים, ויצירת פניה למפרסם, וכמובן מייתר למפרסם את הצורך בהפקת דף נחיתה ייעודי. 

כיצד בונים מודעת לידים

בניית מודעת לידים יכולה להיעשות מתוך מנהל המודעות Ads Manager או במערכת הפרסום פאוור אדיטור Power Editor. בבחירת סוג המודעה יש לסמן מודעה מסוג 'לידים' Lead Generation.



לאחר אישור תנאי השימוש, יש לבחור את קהל היעד וסוג התמחור. האפשרויות כרגע הן על פי לידים או על פי קליקים. בשלב הבא תדרשו לנסח את המודעה: כותרת, טקסט למודעה, כותרת ותיאור לקישור, הוספת תמונה (1200*628) ובחירת כפתור הנעה לפעולה. לאחר שהשלמתם את בניית המודעה, מגיע שלב יצירת טופס איסוף הלידים.

טופס איסוף לידים

יצירת הטופס קלה מאוד, והיא מתאפשרת גם תוך הזנת טקסט בעברית.





יש לבחור שם לטופס, ולבחור אילו שדות יופיעו בו. שדות שם הגולש והמייל שלו קיימים כברירת מחדל ומתמלאים אוטומאטית, לאחר שהגולש לוחץ על פתיחת הטופס במודעה. ניתן להחליף את השדות האוטומטים בשדות אחרים מתוך רשימה. לשדות אלו תוכלו להוסיף שדות נוספים (עד 3 שדות) אותם הגולש יצטרך להזין באופן עצמאי.



בשלב הבא עליכם להוסיף קישור לתנאי פרטיות (מחויב על ידי פייסבוק) וכמו כן להוסיף קישור לאתר. לאחר שתעברו על הטופס בתצוגה מקדימה, ותוודאו כי הכל תקין, לחצו על כפתור יצירת טופס.

הורדת המידע שהתקבל מהטפסים
מיד לאחר יצירת הטופס הראשון שלכם, תתווסף לדף העסקי שלכם תחת לשונית כלי פרסום
(Publishing Tools) ספריית טפסים Forms Library, שם יוצגו הטפסים שיצרתם. לחיצה על כפתור הורדה הממוקם לצד כל טופס תאפשר לכם להוריד את המידע לקובץ ולשמור אותו במחשב.




הסבר מלא על מודעות הלידים תוכלו למצוא במרכז התמיכה של פייסבוק, ואפילו לתרגל במערכת הלימוד של פייסבוק.

קידום בפייסבוק לעסקים היא דרך פופולרית ויעילה להגדלת הכנסות בית העסק ולמיתוג עסקי ברשת חברתית פייסבוק. לפרטים התקשרו:  054-4573435 או שלחו מייל: Shami@SuperFace.co.il.



מאמרים נוספים שייתכן שיעניינו אותך:
שיווק ברשתות חברתיות
מיתוג במדיה חברתית

בניית אתרים


תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: