מנהל הפרסום בפייסבוק עכשיו בגרסת מובייל!

יותר מ-500 מיליון משתמשים מתחברים לפייסבוק מדי יום, מתוכם 250 מיליון מתחברים מתוך המכשיר הסלולרי. למעשה, סקרים מוכיחים ששליש מאותם משתמשי סלולרי בודקים את הפיד של פייסבוק עוד לפני הקפה של הבוקר! (כן, גם אתם לפעמים, הסטטיסטיקה לא משקרת!)

כולם מפרסמים

אחוזי השימוש הנרחבים של הגולשים הם מניע מספק למפרסמים, קטנים כגדולים, להתחבר למערכת הפרסום בפייסבוק, בהם כולנו הלקוחות הפוטנציאליים. בניית קמפיין באדס מנג'ר היא תהליך פשוט יחסית שלא שמור ל"מביני עניין" בלבד, המערכת של פייסבוק מנחה אותך דרך בחירת היעד לפרסום, סוג המודעה הרצויה, הפילוח הדמוגרפי המתאים והגדרת לוח זמנים ותקציב נכון למשימה.

מנגישים את הפרסום במובייל

למרות הנוחות היחסית של המערכת, עד היום לא היה מענה למפרסמים לשימוש במערכת הפרסום של פייסבוק באפליקציית המובייל. למרות שאנו כגולשים חשופים לפרסומות בפיד שלנו שאנו גולשים מהמכשיר הסלולרי, מנהלים ממנו את הפרופיל הפרטי ואת עמוד הפייסבוק העסקי, בעצם לא הייתה אפשרות למפרסמים לעדכון קמפיינים היישר מהסלולרי. 

להיות אונליין - גם בפרסום בפייסבוק 
החידוש משנה את היכולות של אדס מנג'ר בפייסבוק ושל מפרסמים להגיב לתנודות ומדדים בזמן אמת, החדרת ניהול המודעות למובייל משנה את כללי המשחק מבחינת מהירות המענה ויכולת תגובה.
פונקציית השליטה והניהול "על הדרך" עונה על צורך אדיר מהמפרסמים וגם מונעת מהפלטפורמה לאבד רלוונטיות. בעולם של ימינו, הצורך לעדכן, לשלוט ולנהל מכל מקום הוא צורך בסיסי בעולם הפרסום האינטרנטי המשתנה תדירות.

מהן האפשרויות שאדס מנג'ר במובייל מעניק למפרסמים?
• פלטפורמה מרוכזת לסקירת כל הקמפיינים המתבצעים: "וואן-סטופ-שופ" בה ניתן לצפות בכל קמפיין, מודעה, סט מודעות וכו' המתנהלים במקביל, מכל מקום.
• שליטה בזמן אמת: יכולת להתחיל קמפיין או לעצור קמפיין בכל רגע נתון, היישר ממערכת הניהול במובייל.
• ניהול תקציבים ותזרים כספים: מקום לעדכן ולשנות תקציבים לקמפיינים ולסקור את היסטוריית התשלומים במערכת. 
• עיבוד מידע: דו"ח ביצועים לקמפיינים ולמודעות שלך - כלי יעיל לתכנון וחיזוי שהופך את ניהול הכסף לאפקטיבי יותר ואת החשיפה של המודעה לאיכותית יותר.

דרך הפשטת התהליך והנגשתו למובייל, יותר ויותר חברות ועסקים מצטרפים למעגל הקמפיינים בפייסבוק. הפונקצייה שכבר הושקה על ידי פייסבוק עבור אנדרואיד ו-iOS ברחבי העולם, משדרגת את יכולת התגובה והדיוק של המפרסמים.


תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: