הנעה לפעולה חדשה בפייסבוק - חיוג וניווט ישיר לבית העסק

פייסבוק מאפשרת לקדם את הדף העסקי באמצעות מגוון מאוד רחב של אפשרויות פרסום ממומן; החל ממודעות לייקים לעמוד, קידום תוכן - הפוסטים המפורסמים בדף העסקי, קידום אירועים - Events, קידום התקנת אפליקציות, שימוש בפיקסלים לשיפור יחסי ההמרה של המודעות וכלים נוספים רבים.

קידום דף עסקי בפייסבוק

עד כה, כאשר בחרתם את סוג המודעה לקידום הדף העסקי בפייסבוק - מודעות לייקים - המודעה היתה מוצגת באופן הבא: 



מודעה זו הוצגה רק לגולשים שאינם אוהדים של הדף העסקי (עדיין לא לחצו לייק), והם מצידם יכלו להצטרף לקהל האוהדים באמצעות לחצן ההנעה לפעולה המוצג בתחתית המודעה - Like Page. חשוב לציין שעל מנת להצטרף לקהל האוהדים של הדף אין צורך להיכנס לדף העסקי עצמו, אלא ניתן ללחוץ על לחצן ההנעה לפעולה - והגולש כבר נמנה עם קהל האוהדים.

יצירת קשר עם בית העסק דרך פייסבוק

פייסבוק מבינה שעסקים חיים גם מחוץ לבועת הפייסבוק, ולעסקים יש צורך בלהניע את הגולשים ליצור איתם קשר ישיר. עד כה, הגולשים יכלו להיכנס ללשונית האודות של הדף העסקי וליצור קשר ישירות עם בית העסק במגוון אפשרויות: שליחת מייל, ניווט לבית העסק וחיוג ישיר.

שליחת מייל לבית העסק:



חיוג וניווט ישיר לבית העסק




 
אבל זה ברור לכולנו שפייסבוק תשמח לרתום כל פיצ'ר חדש גם בגזרת הפרסום הממומן - וכך קרה. לפני מספר ימים ראיתי את הבאנר הזה בדף עסקי:



התוספת החדשה - חיוג ישיר וניווט לבית העסק גם בפרסום ממומן בפייסבוק

מעתה, בעת יצירת פרסום ממומן בפייסבוק לקידום העמוד (מודעת לייקים), קיימת האפשרות להחליט מבין מספר אופציות מה יופיע על לחצן ההנעה לפעולה. אחת האופציות החדשות היא "Call Now" או "התקשר עכשיו". כאשר תיבחר האופציה הזו ייפתח חלון בו ניתן לעדכן את מספר הטלפון אליו ינותבו השיחות, והמודעה תפורסם רק לגולשים דרך הסמארטפון. 

כך נראה חלון בניית המודעה הממומנת:


כך תיראה המודעה עצמה:


ניתן גם לבחור באפשרות 'Get Directions' שתפתח את אפליקציית הניווט של המכשיר עם הכתובת של בית העסק. אפשרות נוספת היא שליחת הודעה ישירה לבית העסק בממשק ההודעות של הדף העסקי בפייסבוק. 

לא הכל מושלם בפייסבוק 
הערה חשובה: בבניית המודעה דרך העמוד עצמו לא ניתן לקבוע באלו ימים ושעות יופיע הפרסום הממומן, מה שיכול להוביל לשיחות טלפון או ניווט לבית העסק בשעות לא רצויות, ובכלל אובדן לידים וחוויית משתמש גרועה. נכון לעכשיו במערכת מנהל המודעות Ads Manager לא ניתן לבנות מודעה מהסוג הזה שתיארתי במאמר, אך במערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק - הפאוור אדיטור Power Editor, ניתן להקים מודעות מסוג זה ולקבוע את העיתוי הימים והשעות של הופעת המודעות הממומנות.

כאמור, פייסבוק ממשיכה לשכלל את מערכת הפרסום ולהמציא כלים חדשים לבעלים עסקים ומפרסמים שמסייעים בקידום העסק. השימוש בפייסבוק כפלטפורמה לקידום עסקי הוא יעיל מאוד, אך חשוב לדעת למצות ולדייק את פעולות השיווק במערכת. אם יש לכם שאלה, תהייה או כל נושא אחר בו אוכל לסייע לכם בקידום ושיווק העסק שלכם במדיה החברתית בכלל ובפייסבוק בפרט - אל תהססו לפנות אלי. ניתן להשיג אותי במספר 054-4573435 או במייל Shami@SuperFace.co.il.


תוכן מקצועי נוסף שיכול לעניין אותך:
שיווק בפייסבוק
קידום בפייסבוק
קורס פייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: