ELLO רשת חברתית

רק באוגוסט האחרון הושקה הרשת החברתית החדשה ELLO , וכבר הפכה להיות אחד הטרנדים החמים ברשת הווירטואלית, עם למעלה מ-35,000 משתמשים בשעה, נכון לשבועות האחרונים. סוד הקסם שלה כנראה טמון בעובדה שהיא מתיימרת להיות רשת חברתית אנטי-פייסבוק, המשנה את כללי המשחק ומתנהגת אחרת מכל רשת חברתית שהכרנו בעבר (כולל פייסבוק, גוגל+, טוויטר וכדומה).  אמנם הרשת נמצאת בשלב ראשוני מאד של פעילות, אך יש המנבאים שהיא הסנונית המבשרת על מותה של פייסבוק.

איך צמחה ELLO?

את ELLO  הקים פול בודניץ, מעצב ואמן שביחד עם מספר חברים החליט שהגיע הזמן לשים סוף לשלטון הפייסבוק ולשליטה שיש לה על חיי המשתמשים שלה. הרעיון הבסיסי של הרשת היה פשוט – המשתמשים הפעילים אינם מוצר או כלי בידיהם של המפרסמים ובעלי הרשתות. ב-ELLO לא יהיו פרסומות, לא יהיה שימוש במידע שמספקים המשתמשים שלה, לא יהיו מניפולציות;  רשת חברתית שנועדה בעבור החברים, לא בעבור מפרסמים ולא בעבור הבעלים. המטרה של פול וחבריו היא ליצר רשת פשוטה ויפה, בה החברים לא נדרשים לשלם על כלום ולא נתקלים בפרסומות לעולם. הדרך של בעלי החברה להרוויח כסף היא די פשוטה – בעתיד יוצעו כל מיני אפשרויות מורחבות למשתמשים עליהן הם ידרשו לשלם (לטענת הרשת- סכום מינימלי). 

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:
קידום אתרים
עיצוב אתרים
בניית אתרים

פרסום באינטרנט
מיתוג במדיה הדיגיטלית

ההבדלים בין ELLO  לרשתות חברתיות אחרות

ELLO, בניגוד לרשתות כמו פייסבוק, מאפשרת לכם לחלק את הפיד (המידע אליו אתם חשופים) לשני חלקים. פיד אחד השייך לחברים קרובים ופיד שני הנקרא "רעש" והוא מכיל את המידע ששייך למשתמשים שפחות מעניינים אתכם או נוגעים אליכם באופן ישיר. בהתאם למדיניות הפרטיות, אף  משתמש שהוספתם לא יכול לדעת באיזה פיד בחרתם למקם אותו. כמו בפייסבוק, ניתן לפרסם סטטוסים ואף לתייג משתמשים אחרים. בסטטוסים ניתן לכלול טקסט, קישור או תמונה, כמו שאתם רגילים. מאפיין חביב וחדש בELLO  הוא מונה הצפיות, המאפשר לכם לראות כמה אנשים ראו את הסטטוס שלכם (אמנם המאפיין הזה קיים בפייסבוק, אך רק לדפים מסחריים ולא למשתמשים פרטיים). המקום בו ELLO  מעט לוקה בחסר הוא דווקא בדברים הבסיסיים אליהם התרגלנו- היכולת לעשות לייק או לשתף סטטוס של חבר לא קיימות ואף לא תוכלו ליהנות מהיתרונות של תיבת הודעות אישית.

איך מצטרפים לרשת?
כרגע ניתן להצטרף לרשת רק על ידי קבלת הזמנה מחבר קיים. ניתן לבקש הזמנה לרשת בעת כניסה לאתר ואפילו ניתן לקנות הזמנות לרשת. באיביי כרגע נמכרות הזמנות הצטרפות במחירים של בין דולרים בודדים לכמה מאות דולרים- והביקוש, למרות המחיר, גבוה. 

SuperFace מדיה חברתית לעסקים מתמחה בקידום ושיווק עסקים במדיה החברתית. אם גם העסק שלך זקוק לקידום בפייסבוק ומדיות חברתיות נוספות ניתן ליצור איתי קשר בנייד 054-4573435 או במייל Shami@SuperFace.co.il.

Pinterest Google+ Buffer Facebook Twitter

מאמרים אחרונים:

קידום בפייסבוק והנגשת אתרים
הנגשה של אתרי אינטרנט מאפשרת לגולשים רבים בעלי מגוון רחב של לקויות כגון: ראייה, שמיעה, תנועה, למידה ועוד לגלוש באתר האינטרנט. SuperFace מדיה חברתית לעסקים מפרט:
דף פייסבוק עסקי - למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי
למה נכון לנהל פעילות מדף פייסבוק עסקי ולא פרטי, שמי אוסטרובסקי SuperFace מדיה חברתית לעסקים מסביר ומפרט. למידע היכנסו >
פייסבוק עסקי – כיצד משתמשים עסקים בפייסבוק ככלי לשיווק עסקי
אם גם אתם רוצים להבין כיצד משתמשים בעלי עסקים בדף העסקי שלהם בפייסבוק ככלי לשיווק, מיתוג וקידום העסק. Superface מסבירים, מפרטים ונותנים טיפים. לפרטים:

צור קשר: